billigtester

x1xgaggag

Betatt av forumet
hei, for en stund siden bestillte jeg el tester og gravitester fra billigtester.no, det var en pakke med 21 el tester og 3 gravitester. har bestilt fra de før, og el testene er har jo rosa på papiret og eggløsningstestene hvitte utenpå. men på de tre som var hvite i denne pakken stod det også el tester på. dette må jo være en feil fra de, siden de hvite alltid pleier være gravitester. noen andre som har vært borti dette????
jeg har nettopp testa med en slik hvit som likson skal være gravitest, men som det nå står el tes utenpå, og den var positiv. kan jo ikke helt stole på den liksom.
 
har aldri vært borti at det har stått eggløsningstest på de hvite nei, men skal du ha eggløsning rundt disse tider da? Hvis ikke så slår jo eggløsningtestene ut dersom du er gravid. [:)] krysser fingrene for at du er det.
 
nei skal ikke ha eggløsning nå nei, forstår meg ikke på det her. får se om jeg tar en test senere(da et annet merke slik at jeg kan stole på testen)
 
Jeg har ikke kjøpt EL Tester derfra, men gravi-testen var rosa på papiret da jeg bestilte....
 
Men det skal stå hCg på pinnen...det gjorde det ihvertfall på mine... det var ett rosa klistremerke med bruksanvisning eller noe sån, halvt  år siden jeg bestilte...
 
Jeg bestilte 10 graviditets tester, og der hadde noen rosa og noen hvitt papir på...
 
Back
Topp