Billigtester HJELP!

Snart4barnsmor

Gift med forumet
Er det noen andre som har opplevd at det kommer tydelige streker på billigtestene etter det har gått fem minutter? Er dette vanlig. Er ikke snakk om lenge etter.

Jeg har tatt en test hver dag i tre dager nå, men den dukker liksom ikke opp før etter de fem minuttene har gått, men så er den også sterkere for hver dag!! [:D] Jeg håper jo selvfølgelig at jeg er gravid, men vil ikke ta gledene på forskudd.

Kjøp en digitaltest fra ClearBlue! Der er det umulig å se feil iallfall![:D]
Lykke til, håper det er en spire der!

Ja, jeg kan jo kanskje gjøre det. Eller vente noen dager. Har en haug med sånne billigtester liggende så får vel nesten bruke de opp. Er så langt til nærmeste apotek. takk for hjelpen ihvertfall. [:D]

mine tester fra billigtester ble aldri kjempeklare, men de ble tydelige nok til at jeg skjønte at det var en baby der... og det tok kanskje litt tid før de "slo ut"?

Tuller du?? [:D][:D] Takk så mye for hjelpen!!! ÅÅÅ så glad jeg ble nå... synes det liksom er rart at de skulle bli sterkere for hver dag hvis jeg ikke var det...

ORIGINAL: Karla

Jeg trur du er gravid jeg[;)] opplevde akkurat det samme som deg.. de første testene kunne man såvidt skimte en strek... var så svak at jeg ikke fikk de fram på bilde... men de ble litt sterkere for hver dag da[;)] 

signerer!!![:D]

ORIGINAL: Trinse85

Tuller du?? [:D][:D] Takk så mye for hjelpen!!! ÅÅÅ så glad jeg ble nå... synes det liksom er rart at de skulle bli sterkere for hver dag hvis jeg ikke var det...

Åhh håper du er gravid da!!! [:)][:)]

Back
Topp