Billigste tidligtest i fysisk butikk?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Har fått med meg at de fleste av dere bestiller på nett, men er det noen som vet hvilken butikk som har de billigste tidligtestene? :p Skal bestille noen fra babyplan også, men ville ha minst en i hus sånn jeg kan teste i tilfelle trangen skulle melde seg før de andre har kommet :hilarious:

Make sure finnes visstnok på meny.. ellers, så har ikke butikker det meste av utvalg altså. Blir ofte CB eller RFSU da.

Make sure finnes visstnok på meny.. ellers, så har ikke butikker det meste av utvalg altså. Blir ofte CB eller RFSU da.
Er makesure tidligtester? Liker ikke testene med display foran, klarer liksom ikke endevende de godt nok :hilarious:

Er makesure tidligtester? Liker ikke testene med display foran, klarer liksom ikke endevende de godt nok :hilarious:

Njææ, men de slår ut ca samtidig. Viser seg f.eks at tidlig og vanlig fra Babyplan slår ut samtidig, så.. :P
Dette er strimmeltester da. Ikke med display foran osv. :)

Jeg har fått ganske tydelig strek på både rfsu strimmel og make sure i dag, og er bare 9dpo. Så selv om det ikke er tidligtester har det funket her :)

Har fått med meg at de fleste av dere bestiller på nett, men er det noen som vet hvilken butikk som har de billigste tidligtestene? :p Skal bestille noen fra babyplan også, men ville ha minst en i hus sånn jeg kan teste i tilfelle trangen skulle melde seg før de andre har kommet :hilarious:
På Rema1000 hos meg har de RFSU tidlig. Husker ikke helt pris, men hundre-og-ett eller annet for 2stk!

Jeg har fått ganske tydelig strek på både rfsu strimmel og make sure i dag, og er bare 9dpo. Så selv om det ikke er tidligtester har det funket her :)
Gratulerer :love7 Jeg tenkte å teste fra 8dpo bare fordi. Vet jo den mest sannsynlig blir negativ da uansett, men Da har jeg i hvert fall sjekket :p Jeg har flere rfsu strimler hjemme som ikke er tidligtester, så det holder nok med 2 tidlige.

Tror de selger tidligtest strimler fra Make sure på Meny, 5stk til litt over 100kr. Billigere enn de fleste andre tror jeg ☺️ Bare styr unna strimler fra Normal.. Hvis du skal begynne å teste 8dpo (og vet at det er riktig) er tidligtester et must!

Rfsu koster ca 80 kr for en på dagligvarebutikken her:happy:
Jeg tenkte ikke på denne en gang :hilarious: kjøpte en 2pk til 164 på vitus, den fra rfsu kostet 134 for en. Hadde fullstendig glemt at disse bare koster sånn 70-80 på dagligvarebutikker :yuck: jaja, relativt lik pris da for to.

Tror de selger tidligtest strimler fra Make sure på Meny, 5stk til litt over 100kr. Billigere enn de fleste andre tror jeg ☺️ Bare styr unna strimler fra Normal.. Hvis du skal begynne å teste 8dpo (og vet at det er riktig) er tidligtester et must!

Takk for tips! Har brukt eggløsningstester fra makesure, de var ganske greie :) kjøpte noen i nøden fra normal også, var crap i forhold. Dårlig farge :( så hadde nok ikke kjøpt noe fra der igjen.

hva er det for strimler de har på Normal?

hva er det for strimler de har på Normal?

De har 5pk med strimler til 49kr. Ikke tidligtest, men følsomhet 25 mlU/mL. Jeg syns de er veldig dårlige, men ser stadig mange bruker dem. Legger ut bilde av den + tilsvarende test fra Babyplan som også er 25mlU/mL. Tatt på samme dag, på samme urin. Såvidt utslag på den fra Normal. Trodde jeg hadde kjemisk og fikk litt panikk, men fant heldigvis den fra Babyplan jeg kunne teste med i tillegg.

Vedlegg

• 4A2F0F03-CCA1-4B2D-AA6B-7141CCC1775C.png
    4A2F0F03-CCA1-4B2D-AA6B-7141CCC1775C.png
    153,3 KB · Visninger: 96
De har 5pk med strimler til 49kr. Ikke tidligtest, men følsomhet 25 mlU/mL. Jeg syns de er veldig dårlige, men ser stadig mange bruker dem. Legger ut bilde av den + tilsvarende test fra Babyplan som også er 25mlU/mL. Tatt på samme dag, på samme urin. Såvidt utslag på den fra Normal. Trodde jeg hadde kjemisk og fikk litt panikk, men fant heldigvis den fra Babyplan jeg kunne teste med i tillegg.
Ja merka at eggløsningstestene også hadde veldig svak farge, sånn generelt både på test og kontrollstrek.

Takk for svar :)

Back
Topp