Billigere i Sverige?

Olse

Forelsket i forumet
Jeg bare lurte på om noen av dere har erfaringer med om babyutstyr er billigere i Sverige?

Har ikke kjøpt seng, madrass, sengetøy etc enda. Og har sett på en del i en Babydan serie. Der så jeg at de forhandler over hele norden.  Så skal vi kanskje til Østfold på ferietur og vurderer da å dra til Svinesund/Strømstad for å se.

Noen som har erfaringer på at det er noe å hente på å dra dit? Evt hvilke butikker?

jeg har ikke noe annet enn positivt å si om baby butikken på svinesund
www.happyland.se

og ja er billigere i sverige enn i norge vil jeg si

Jeg og samboer var å handla på Happyland i Svinesund, i slutten av juni. Og vi spart en del å handle der i stede for Norge. [:D] De har ganske mye fint der.. [:)]

Vi sparte også endel på å handle på Happyland[:)].
Fin butikk!

ORIGINAL: Olse

Jeg bare lurte på om noen av dere har erfaringer med om babyutstyr er billigere i Sverige?

Har ikke kjøpt seng, madrass, sengetøy etc enda. Og har sett på en del i en Babydan serie. Der så jeg at de forhandler over hele norden.  Så skal vi kanskje til Østfold på ferietur og vurderer da å dra til Svinesund/Strømstad for å se.

Noen som har erfaringer på at det er noe å hente på å dra dit? Evt hvilke butikker?

Hei!  Jeg bor like ved svenskegrensen, og prisene er til dels mye likt som her i norge.. Noe kan være billigere og noe dyrere.. Men nå så er det jo ganske bra valuta kurs på NOK så det kan lønne seg å kjøpe i Sverige hvis du alikevel skal dit

Back
Topp