Billigere barnevogn - tips?

Er den butikken fortsatt åpen? Alt på Facebooken deres er nesten ett år gammelt?
Jeg vet faktisk ikke. Jeg snakket med dem i november, da var det ennå åpent. Du kan evt sende en melding på fb? De svarte meg ganske raskt (2 dager, tror jeg) [emoji4]

Godt spørsmål :) har ikke et veldig bra svar på det, men min forståelse av duo vogn er at man da har bag del og sportsdel :) jeg har selv kjøpt den vognen brukt og gleder meg til å ta den i bruk :)
Riktig! En duovogn har to separate toppdeler som kan festes på samme bunndel, dvs. en liggedel (bag) og en sittedel. En kombivogn har begge disse funksjonene (ligge- og sittedel) kombinert i en og samme toppdel (ofte med å plassere en hardbag oppi sittedelen (med ryggen nede). [emoji4]

Jeg kjøpte brukt da jeg gikk gravid for et år siden. Emmaljunga til 2000kr :)

Vi har kjøpt baby jogger city Elite! Vogn + bag på tilbud på jollyroom.no nå, 6299 kr [emoji16]

Vi har også kjøpt denne. I fargen sand til 5000,- på jollyroom. Samme som de selges for brukt på Finn. Jeg synes det er enklere å trille trehjulinger, og denne skal i følge tester være veldig bra på både grus og snø.

Vi har også kjøpt denne. I fargen sand til 5000,- på jollyroom. Samme som de selges for brukt på Finn. Jeg synes det er enklere å trille trehjulinger, og denne skal i følge tester være veldig bra på både grus og snø.
Fungerer veldig fint på grus, snø og annet terreng. Vi er veldig fornøyd med vår i alle fall. Eneste ankepunktet er at nettet under vognen er litt lite, så ikke alltid like enkelt å få med seg stelleveske når den er gjort om til sportsvogn - så hadde tingene til småen i ryggsekk i stedet

NB! Barnas hus har City Elite og de har prismatch, så du kan få vogna til samme pris som på jollyroom der.

Et lite tips. Om du søker opp barnevogna du leter etter på prisjakt.no får man som regel enda et avslag for å gå igjennom den siden [emoji1]

Mye fint i brukt altså :) Vi har heller ikke det største budsjettet, så da blir det heller kvalitetsvarer som er kjøpt brukt.

Jeg har og sjekket ut trehjulinger, og står mellom baby jogger city elite og TFK twist lite.. Vet egentlig ikke om jeg helt har funnet de o'store forskjellene på disse to, så foreløpig heller jeg mot tfk.. men om noen har noen tungtveiende grunner for/ imot noen av de to alternativene må dere gjerne dele![emoji16]
Det jeg likte med tfk vognen var iallfall at de har en multi x bag, som kan brukes som et tidlig alternativ til sportsdelen, og i den kan barnet sitte vendt mot deg![emoji3] og det tiltaler meg i grunnen..

Tenker maks 5000.

Sjekk jollyroom :) de har andre, mer ukjente merker også der, helt nedi ca 3000,- Jeg hadde en billig vogn til første og den var helt OK. Brukt er jo et alternativ men jeg syns helt ærlig at mye på Finn er vanvittig overpriset.

Tenker maks 5000.
Vet ikke om du tenker 3 eller 4 hjul. Men kan lønne seg å følge med på finn eller kjøp og salg grupper på facebook. Eller så har Barnas hus kundeklubb hvor du får kampanjer tilsendt på epost. Er titt og ofte kampanjer på barnevogner. Eventuelt søke på nett. Barnas hus har også prismatch på barnevogner :)

Ellers er det ei komplett barnevogn hos barnas hus som heter babytravel dubai til 3999 kr.

Vet ikke om du tenker 3 eller 4 hjul. Men kan lønne seg å følge med på finn eller kjøp og salg grupper på facebook. Eller så har Barnas hus kundeklubb hvor du får kampanjer tilsendt på epost. Er titt og ofte kampanjer på barnevogner. Eventuelt søke på nett. Barnas hus har også prismatch på barnevogner :)

Ellers er det ei komplett barnevogn hos barnas hus som heter babytravel dubai til 3999 kr.
Ja, følger litt med på finn, men litt skummelt å kjøpe brukt også når man ikke har noen garanti på kvalitet.
Takk for tips om Barnas Hus [emoji1]

Endte opp med å kjøpe den i går (på nett), spent på hvordan den er. Vi leste mye ok om den på nett, så tror den skal være grei for begge (har en lang mann).
Fordelen med den jfr en del andre er at sittedelen kan vendes begge deler, som eg ser mange anbefaler.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe på finn, men med 27% rabatt blir det vel omtrent samme pris som ei fint brukt på finn, ser eg for meg :) og hadde virkelig ikkje tenkt å kjøpe enda, men sånn ble det [emoji14]

Back
Topp