Jeg vet faktisk ikke. Jeg snakket med dem i november, da var det ennå åpent. Du kan evt sende en melding på fb? De svarte meg ganske raskt (2 dager, tror jeg) [emoji4]Er den butikken fortsatt åpen? Alt på Facebooken deres er nesten ett år gammelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet faktisk ikke. Jeg snakket med dem i november, da var det ennå åpent. Du kan evt sende en melding på fb? De svarte meg ganske raskt (2 dager, tror jeg) [emoji4]Er den butikken fortsatt åpen? Alt på Facebooken deres er nesten ett år gammelt?
Riktig! En duovogn har to separate toppdeler som kan festes på samme bunndel, dvs. en liggedel (bag) og en sittedel. En kombivogn har begge disse funksjonene (ligge- og sittedel) kombinert i en og samme toppdel (ofte med å plassere en hardbag oppi sittedelen (med ryggen nede). [emoji4]Godt spørsmålhar ikke et veldig bra svar på det, men min forståelse av duo vogn er at man da har bag del og sportsdel
jeg har selv kjøpt den vognen brukt og gleder meg til å ta den i bruk
![]()
Tror jeg gjør det gittJeg vet faktisk ikke. Jeg snakket med dem i november, da var det ennå åpent. Du kan evt sende en melding på fb? De svarte meg ganske raskt (2 dager, tror jeg) [emoji4]
Vi har kjøpt baby jogger city Elite! Vogn + bag på tilbud på jollyroom.no nå, 6299 kr [emoji16]
Fungerer veldig fint på grus, snø og annet terreng. Vi er veldig fornøyd med vår i alle fall. Eneste ankepunktet er at nettet under vognen er litt lite, så ikke alltid like enkelt å få med seg stelleveske når den er gjort om til sportsvogn - så hadde tingene til småen i ryggsekk i stedetVi har også kjøpt denne. I fargen sand til 5000,- på jollyroom. Samme som de selges for brukt på Finn. Jeg synes det er enklere å trille trehjulinger, og denne skal i følge tester være veldig bra på både grus og snø.
Tenker maks 5000.Hvor mye billigere tenker du?![]()
Tenker maks 5000.
JA!!! Denne var det jeg mente. Liker de vognene der godtHer ser du siden deres:![]()
Vet ikke om du tenker 3 eller 4 hjul. Men kan lønne seg å følge med på finn eller kjøp og salg grupper på facebook. Eller så har Barnas hus kundeklubb hvor du får kampanjer tilsendt på epost. Er titt og ofte kampanjer på barnevogner. Eventuelt søke på nett. Barnas hus har også prismatch på barnevognerTenker maks 5000.
Ja, følger litt med på finn, men litt skummelt å kjøpe brukt også når man ikke har noen garanti på kvalitet.Vet ikke om du tenker 3 eller 4 hjul. Men kan lønne seg å følge med på finn eller kjøp og salg grupper på facebook. Eller så har Barnas hus kundeklubb hvor du får kampanjer tilsendt på epost. Er titt og ofte kampanjer på barnevogner. Eventuelt søke på nett. Barnas hus har også prismatch på barnevogner![]()
Ellers er det ei komplett barnevogn hos barnas hus som heter babytravel dubai til 3999 kr.
Takk for tips [emoji1]http://www.barnashus.no/britax-smile-ii-komplett-med-ligge-og-sittedel-cosmos-black.html
Nå er forresten denne på tilbud til 5299,- Veldig god vogn![]()
Endte opp med å kjøpe den i går (på nett), spent på hvordan den er. Vi leste mye ok om den på nett, så tror den skal være grei for begge (har en lang mann).http://www.barnashus.no/britax-smile-ii-komplett-med-ligge-og-sittedel-cosmos-black.html
Nå er forresten denne på tilbud til 5299,- Veldig god vogn![]()