Billigere barnevogn - tips?

Endte opp med å kjøpe den i går (på nett), spent på hvordan den er. Vi leste mye ok om den på nett, så tror den skal være grei for begge (har en lang mann).
Fordelen med den jfr en del andre er at sittedelen kan vendes begge deler, som eg ser mange anbefaler.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe på finn, men med 27% rabatt blir det vel omtrent samme pris som ei fint brukt på finn, ser eg for meg :) og hadde virkelig ikkje tenkt å kjøpe enda, men sånn ble det [emoji14]
Ja, jeg vurderer det samme. Vil ha firehjuling pga sportdelen kan vendes jeg ôg.
Tror jeg skal stikke innom Barnas Hus å se den først men. Håper tilbudet varer ut uka. Har avventet alle kjøp til etter OUL, men nå er det plutselig OUL på tirsdag allerede [emoji1]

Ja, jeg vurderer det samme. Vil ha firehjuling pga sportdelen kan vendes jeg ôg.
Tror jeg skal stikke innom Barnas Hus å se den først men. Håper tilbudet varer ut uka. Har avventet alle kjøp til etter OUL, men nå er det plutselig OUL på tirsdag allerede [emoji1]
Tilbud varer fram til 24.mai, så du har litt tid på deg ;)

Supert at du tipset om denne [emoji1] Ble utsolgt i nettbutikken i dag, men på butikken hadde de heldigvis flere igjen. Den var kjempefin og veldig praktisk. Veldig god å kjøre [emoji1] Gleder meg til å ta den i bruk [emoji4]
Så bra! Tror og håper du vil bli fornøyd med den :D

Til kommende storebror som ble født i 2013, fikk jeg kjøpt en helt ny emmaljunga edge duo 2013! Mod. Til 6500 isteden for 12000,-. Den kom jeg over på finn.no hvor det var ei med vogndilla som hadde funnet ut at hun hadde kjøpt to for mye å måtte kvitte seg med noen[emoji23] Jeg var og er fremdeles super happy med vogna! Baggen kan brukes leeenge, samtidig som den har en liten rygg du kan sette opp om barnet vil sitte. Så du slipper å bytte til sportdel så rakst :)

Eneste jeg skal bruke penger på når det kommer til vogna er å bytte ut understellet denne gangen siden vil ha lufthjul evt. Svingbare i front :)

Supert at du tipset om denne [emoji1] Ble utsolgt i nettbutikken i dag, men på butikken hadde de heldigvis flere igjen. Den var kjempefin og veldig praktisk. Veldig god å kjøre [emoji1] Gleder meg til å ta den i bruk [emoji4]
Godt å høre, har bestilt på nett - uprøvd - men det lover jo godt at SÅ mange vil ha den og at du likte den :) da må det jo være et godt kjøp [emoji4]

Vi har gått for britax smile. Den er stødig, smalere og god å trille. Barnashus har hatt kampanje på vogn+bag til 4300. Mulig det kommer igjen. Vi har valgt å kjøpe bag og vogn hver for seg. Totalt betaler vi ca 4000 for en ny og fin vogn

Har du funnet noen fine vogner? Kjøpt eller bestemt deg? Begynt å tenke på dette selv nå og synes det er litt av en jungel [emoji14]
Det ble Britax Smile 2 med bag og sportdel [emoji1] Likte at sportdelen kom så høyt opp. Vognen er også veldig lett å manøvrere, selv om jeg har ikke prøvd den med baby inni enda [emoji16]
Vi fikk den på tilbud til litt over 5000 på Barnas Hus, men det er mange uker siden nå.

Jeg var i grunnen skeptisk til 3 hjul. Hadde en Simo som jeg brukte til kommende storesøster når hun var bebis og merket fort at sportsdelen og selve vogna var for tung til å drasse på.. Kjøpte Babyjogger City Elite og syns den er helt topp. Jeg er ikke den som er mest på kjøpesenter osv, men på grus o.l har den vært kjempe [emoji106] Og ei utrolig god vogn! Virkelig å anbefale!
Vi hadde trehjuling til storesøster, supert på kjøpesenter også;)

Det ble Britax Smile 2 med bag og sportdel [emoji1] Likte at sportdelen kom så høyt opp. Vognen er også veldig lett å manøvrere, selv om jeg har ikke prøvd den med baby inni enda [emoji16]
Vi fikk den på tilbud til litt over 5000 på Barnas Hus, men det er mange uker siden nå.
Denne så jeg ikke før nå :P Masse svar fra meg FORSENT, egentlig :P Jaja! Kanskje noen andre ikke har kjøpt vogn ennå!

Back
Topp