Billige uteklær (Link)

papayamammaen

Forumet er livet
Jeg stjal denne fra generell, og er såklart veldig frista til å kjøpe. Et helt sett med regntøy, parkdress, fleecedress og noe småtterier til 499,-.
Men jeg vet ikke om jeg tør, for hun starter jo ikke i barnehagen før om to mnd, tenk om hun skyter i været før den tid [&:][8|]

http://barnogleker.no/Butik/default.asp?Submit1=Till+forsiden

Ikke dumt[:D] Og så fin at Sportmann-butikken ligger i Fr-stad da (for der er jeg nå[:D])

ORIGINAL: ¤Stines86¤

så det jeg også. tenkte å kjøpe en størrelse eller to større. bedre det enn for lite! 

Jo, men det er jo såpass billig at det er jo bedre å ha et sånt sett som er passelig (og vokses fort ut av), enn en dyr Reima-dress eller noe. Eller? Er det ikke bra at klærne er mest mulig passelig ift varme og vann og sånn? [8|]

Ikke for og være sær nå altså, men den pakka der er jo SUPER billig.
Før jeg evt kjøpte den ville jeg sammenlignet litt men evt andre varer, tenk dem blir fort våte/kalde i BHG og det er viktig med kvalitet
[:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Ikke for og være sær nå altså, men den pakka der er jo SUPER billig.
Før jeg evt kjøpte den ville jeg sammenlignet litt men evt andre varer, tenk dem blir fort våte/kalde i BHG og det er viktig med kvalitet
[:)]

Jeg så noen på generell som hadde den, de virka fornøyde [:)]

Men det er sant, er veldig billig!

En annen ting, hvor mye rekker egentlig ungene våre å bruke disse klærne før de blir for små eller sommeren kommer? Ift slitasje og sånn..
Til neste år kommer jeg til å kjøpe skikkelige saker, men nå.. Vettikke helt

ORIGINAL: Ulvifåreklær

kjøpte av de til størsta mi. vil anbefale deg å kjøpe en str større enn det du bruker nå. så skal det holde.

Ja, det var det jeg også tenkte [:)] Takk!

Back
Topp