Billige bleier - siste innspurt.

hb77

Elsker forumet
Skal ta meg en liten runde i morra og kjøpe inn noen flere Pampers bleier. Men hvor bør jeg handle? På Rimi er det ca 40 kr for 2 doble pakker bleier. Hvor mye koster sånne doble pakker andre steder? (De store pakkene med rundt 50 bleier i). [:D]

Takk for svar! [:D]

På obs får du en eske med maaange bleier til en billig penge.. om tilbudet der gjelder enda. Husker ikke pris og antall bleier, annet enn at det er kjempebillig. Bruker selv coop bleiene, så er ikke avhengig av priskrigen når det gjelder bleier. Men barnematglass derimot, der skal jeg ta meg en runde i morgen [:)]

ORIGINAL: Tonemoj

På obs får du en eske med maaange bleier til en billig penge.. om tilbudet der gjelder enda. Husker ikke pris og antall bleier, annet enn at det er kjempebillig. Bruker selv coop bleiene, så er ikke avhengig av priskrigen når det gjelder bleier. Men barnematglass derimot, der skal jeg ta meg en runde i morgen [:)]

Er det Pampers bleier? Og hvor handler du barnemat på glass billigst? Vet at Kiwi er billig, men man får jo bare kjøpe 4 glass om gangen da (kan nok kjøpe flere, men da er ikke hvert 2. glass gratis). [:)]

Jeg kjøper pampersbleiene på coop.

1 eske pampers babydry nr 4 som inneholder 120 bleier koster 49.50kr

ang mat på glass på kiwi så spurte jeg i kassen før jeg handla om de var nøye på at det kun var 4 glass pr handel så sa hun i kassen "arh det er jul" hehe. så fikk handle flere glass.

Men det er pr handel så om du gidder så kan du faktisk bare ta med deg en haug i korga og betale for 4 og 4 flere ganger. for en handel er jo for hver betaling.[;)]

Det med å handle mer enn 4 matglass/bleiepakker i slengen funker fint her. Sjekker alltid kvitteringen for å se at det er trukket fra for dem. Må si jeg ikke engang husket på det med max 4 lenger før jeg ble minnet på det nå. Mannen kjøpte 10 pakker bleier i en engang for noen dager siden. [:D]
Og vi har kjøpt mer enn 4 matglass mange ganger (orker ikke gå i butikken oftere enn jeg må så da kjøper jeg heller litt flere i slengen).

Men mulig det praktiseres ulikt fra butikk til butikk. Men litt pinlig å komme med mye, lyser jo hamstring... [8|]

Prøvde meg på flere glass en gang tidligere, men fikk beskjed at da fikk jeg ikke hvert 2. glass gratis (på Kiwi). [:D]

ORIGINAL: hb77

ORIGINAL: Tonemoj

Er det Pampers bleier? Og hvor handler du barnemat på glass billigst? Vet at Kiwi er billig, men man får jo bare kjøpe 4 glass om gangen da (kan nok kjøpe flere, men da er ikke hvert 2. glass gratis). [:)]

Er de samme eskene som *Isabella* skrev om vi også kjøpte, så ja det var pampers [:)] Kjøper barnemat på rema jeg, siden de er så strenge på kiwi her. Er jo billig på rema også [:)] Men tenkte jeg skulle prøve en annen kiwi i dag, å se om de er like strenge der. Trenger glass med blåbær, og er bare der jeg har sett at de har det.. [:)]

Back
Topp