Billigbleier

Beate

Elsker forumet
Har hørt så mange som er så fornøyd med billigbleier og tenkte derfor at det var på tide at jeg også prøvde de ut. Så da lurer jeg på, hvilke bleier har du testet og hva synes du om dem?

Jeg har selv bare prøvd pampers og Libero.
Pampers synes jeg er mye mykere og bedre på enn Libero, men jeg synes de blir fuktige utenpå om man ikke skifter ofte nok, og de fungerer derfor ikke om natten her.
Libero synes jeg er litt klumpete og stive, men de holder mye bedre på fuktigheten så de har vi brukt om natten.

Har to tynne gutter, så up&go har ikke fungert.

Etter libero som lita, gikk vi over til rema 1000 bleiene :) Syns de var helt supre og veldig billige :D Lakk aldri og holde seg godt på :)

Landlord sine bleier på rema funker godt!:) fleste barna i bhg jeg jobber bruker disse! Billige også. Koster vel 20-25 kr for en pakke

Vi prøvde Rema sine, for var så mange som var fornøyd med dem.

Jeg var IKKE fornøyd med dem. Syntes de var harde, lukta snålt og ungen ble sår.

Vi gikk tilbake til Pampers Active Fit ;)

Var kjempfornøyd med first price sine
Rema 1000 sine fikk han store utslett av og tissetgjennom konstant.

Bruker bare Rema sine her nå. Kjempefornøyd med de. Har prøvd first price også, men de var litt lange i passformen for vårt barn. Ser ingen grunn til å betale 50 kr for en pakke når billige er så bra. :)

Har vert veldig fornøyd med billigbleier. En stund siden så husker ikke hvilke merker, kommer til å prøve de forskjellige når baby kommer

Bruker pampers. Var veldig billig i små str på rema men betaler litt mer nå som vi bruker str 4...

Prøvd remableiene men syntes di var stive og vi hadde lekkasje med di :(

Coop og rema bleiene! De absolutt beste bleiene. Ingen utslett eller lekasje siden vi begynte med dem:)

Vi bruker stort sett bare rema 1000 sine og er superfornøyd :-)

Her har vi prøvd så og si alt av bleier i alle prisklasser, og jeg har faktisk ikke funnet en eneste bleie jeg IKKE har vært fornøyd med. Har prøvd Coop, Rema og First Price, og er veldig fornøyd med dem alle sammen. Syns det lukter litt av Remableiene, så foretrekker Coop sine egentlig. Har akkurat åpnet pakken fra First Price, så de har jeg ikke testet så mye, men de er i hvert fall de gøyeste rent utseendemessig :D

Vi bruker Rema sine, de funker perfekt. Har prøvd Coop sine og, like fornøyde med dem, men de er dyrere.

Jeg har prøvd Rema 1000 sine bleier til gutten. Men blir ikke helt komfortabel med de. De holder dårlig på tiss og lukter veldig tiss også. Så måtte gå tilbake til Libero igjen. Men tester de om en mnd igjen:p

Rema sine var best på begge mine barn. :) Mine unger var litt lubne da, av og til kan fasongen på barnet ha betydning for hvilke bleier som passer.

Synes Rema sine er ok, men bruker First Price å Vesla i Bhg, up & go hjemme :)
Er veldig fornøyd med FP - myke og gode, har ikke hatt noen uhell :)

Back
Topp