Billig vs dyrt vaskemiddel

Jeg har brukt mye billigprodukter, men når vesla kom slutta jeg! Syntes de andre funka helt fint :)

bruker litt billig og dyrt om hverandre..

Et par av de billige kan ha en tendens til å legge igjen en del rester i såpeskuffen syns jeg... Men klærne blir jo rene..

Bruker begge deler, mens mest de rimeligste. Merker ingen forskjell.

Jeg bruker mest billig vaskepulver fra rema 1000 nå. Det fjerner flekker mye bedre enn flytende blenda som jeg brukte tidligere. (Men som du sikkert vet vasker pulver alltid bedre enn flytende.) Vaskepulveret fra rema inneholder dessverre litt parfyme, men ikke slik at det lukter noe av klærne, og det er svanemerket. Det blir ingen rester i pulverskuffen min.

Jeg bruker blenda... Har bare blitt slik. Er heller ikke så glad i for mye lukt, det er det i mange andre.. Men jeg har akkuratt kjøpt en billigversjon av milo, men er ikke testet enda...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Har ikke prøvd så mye av det typiske billige vaskepulveret, bortsett fra first price sitt (tror jeg det var). Det likte jeg ikke..

Kjøper stor 3 kilos pakker med omo på europris/Lefdal/elkjøp. Det er økonomisk..

Jeg har aldri prøvd billige. Nå bruker jeg de ferdig posene som man putter rett i maskinen som omo har. De er ganske dyre, men jeg liker å slippe søl av flytende og pulver :p

Bruker parfymefritt. Blenda. Også bruker vi Milo til ull! Ha aldri prøvd annet :P

Synes ikke klærne lukter noe godt av milo, så kjøpte en med ullvask fra rema 1000. Klærne blir like rene, og lukter kjempe godt :) Skal absolutt fortsette med den.

Synes ikke klærne lukter noe godt av milo, så kjøpte en med ullvask fra rema 1000. Klærne blir like rene, og lukter kjempe godt :) Skal absolutt fortsette med den.

ja den lukter kjempegodt, og klærne blir myke og gode:)

til alt annet enn ull bruker vi pulver og tøymykner uten parfyme, men har en flaske tøymykner m parfyme til håndukene :P

Bruker bare Blenda og Milo. Men jobber på butikk, og selger utrolig mye billigprodukt, så det må jo virke... Men jeg syns det er for mye lukt for min del. Nyser hver gang jeg setter det i hylla.

Har bestandig brukt blenda, men i ett innfall tenkte jeg at jeg skulle prøve arla (vet ikke om det er billigpulver da?), og det funler det også:)

her går det i blenda vaske pulver.. og comfort sin med aloe vera skylle midel

Bruker kun neutral, og kjem til å fortsette med det til ungane blir ganske store.. og muligens då også :) samme med tøymykner.. bruker ikkje parfyme når eg vasker ungene sine kle :)

Back
Topp