Billig tester vs ebay

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Disse er tatt med samme urin

1384428880676.jpg

Holder meg til tester fra billig-tester.no/dk

Taster på appen :)
SA juli 2013
SA(?) oktober 2013

Det er forskjell på testene fra EBAY, så man må se hva det står ift hvor lavt HCG nivå den plukker opp osv., jeg fikk positiv test med de veldig tidlig :-) men det viktigste er jo at du har fått positiv test ;) gratulerer masse

Det er forskjell på testene fra EBAY, så man må se hva det står ift hvor lavt HCG nivå den plukker opp osv., jeg fikk positiv test med de veldig tidlig :-) men det viktigste er jo at du har fått positiv test ;) gratulerer masse

Jeg tror dette er EL-tester, og i så fall ganske alvorlig forskjell.

Sent from my iPad using BV Forum

De er begge el tester.
Den grønne er fra billigtester og den rosa er fra ebay.
Må jo legge til at disse har reagert på hcg-et i urin min og ikke LH, men måtte bare sjekke. For da jeg testa etter el fikk jeg aldri positivt med de rosa. De var så hvite hele syklusen. M3n ble jo gravid så hadde jo el. Da hadde jeg ikke den grønne og dobbelsjekke med.
Har god erfaring med andre tester fra ebay, men disse fra planning family anbefaler jeg ikke.

SA juli 2013
SA(?) oktober 2013

1384430592367.jpg

SA juli 2013
SA(?) oktober 2013

Jeg har G-tester fra planning family, og de skal liksom være sensitive på 10, mens de fra billige tester trenger 25. Vel, for å si det sånn, eneste gangen jeg har sett strek på dem fra planning family var jeg 5 uker på vei, før ikm viste de ikke noe, men det gjorde billigetester og cb. (Dette var ved min sa i mai/juni)

Tester med både billige tester sin og planning family samtidig nå for tiden, bare for å se. Jeg HAR dem jo, så da bruker jeg dem, men jeg kjøper ikke flere.

Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe fra billig-tester her etter jeg også, selv om jeg synes de er dyre. Om jeg ikke finner tester fra samme leverandøren som billig-tester bruker. Fikk samme typen som de selger, fra ebay en gang før i allefall. Tok en el-test fra ebay, og den ble nesten blank, mens på den fra billig-tester kom det frem en strek, ikke positiv, men kanskje i løpet av en 3-4 dager, så er den kanskje positiv.

Back
Topp