Billig tester fra ebay

Natalie

Betatt av forumet
Hei

Jeg tok graviditetstester for noen timer siden. Men skjønner ikke hvorfor billigtestene er så svake?

Jeg skulle hatt mensen på tirsdag. Tok en rfsu digital på mandag men den var negativ eller det stod "NO"

Jeg ble jo kjempeglad når jeg fikk posetive tester i stad. Har gått med truse og bind i tre dager for var sikker på at mensen skulle komme.

Men så har jeg lest mye her på babyverden å blir så bekymra nå som billig testene er så svake.. Eller har det ikke noe å si om de er svake?
 
Den digitale og cb er jo veldig tydelige på at du er gravid da;-) jeg stoler ikke på at de testene fra ebay er så ømtålelige som det påstås :)
Gratulerer så masse!
 
Ble skuffet over eBay-testene fra One step! Testet svakt positiv julaften, og i dag sterkere, men testen fra A1 som er sensitiv på 25 mlU var sterkere og klarere enn One step som liksom skal være så sensitive som 10 mlU... + One step ble tatt med morgenurin og a1 på kvelden! ImageUploadedByBV Forum1451089603.732644.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1451089628.313504.jpg
Synes nå ikke One step ga klarere resultat :p
 
Ble skuffet over eBay-testene fra One step! Testet svakt positiv julaften, og i dag sterkere, men testen fra A1 som er sensitiv på 25 mlU var sterkere og klarere enn One step som liksom skal være så sensitive som 10 mlU... + One step ble tatt med morgenurin og a1 på kvelden! Vis vedlegget 152623
Jeg håper at det går fint. Vil ikke bekymre meg over noen tester. Men hvor mange dpo er du?
 
Jeg stoler ikke på ebay testene. Jeg har fått strek på de uten å ha vært gravid.

Liker bedre de billig stripsene eller clearblue sine.

Syns nå du har fått noen fine streker på clearblue testen så tror jeg hadde droppet ebay sine:) Blir bare bekymret av de.
 
Back
Topp