Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har gjensidige, og er veldig fornøyd med dem. I og med at du skal være vekke så lenge ville jeg tatt kontakt med de ulike selskapene for å finne ut om de dekker en så lang sammenhengende reise. Noen har en grense på hvor mange uker du kan være borte før du må tegne tilleggsforsikring.
Når det er sagt er ikke reiseforsikring noe jeg ville spart penger på altså..
Tryg sin reise ekstra forsikring har vunnet reiselivstestene 5 av de 6 siste årene, har ingen egenandel, de har også en app som hjelper deg med mye på turen. http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=/ koster ca 1600 for hele familien. Den vanlige er for 45 dager (60 hvis du har flere forsikringer i tryg), men du kan kjøpe utvidet varighet. Som septemberbaby sier, du burde virkelig ikke spare penger på forsikringen, det er verdt å betale for å sikre seg riktig. God tur
I USA er det så utrolig viktig å ha god forsikring! Ta kontakt med ulike selskap og sørg for at dere er dekket hele oppholdet og at det er ubegrenset sum på innleggelse på sykehus.