Billig og bra internett!

*naftaline*

Forelsket i forumet
Tenkte bare jeg måtte dele med resten av (baby)verden. Jeg har til nå brukt mobilt bredbånd fra NetCom, fri bruk til 249 i mnd.

Men nå har de en kampanje som går på at hvis du bestiller før nyttår får du det til 125 i mnd, og med får du da en trådløs ruter. Man kan ha opptil 4 enheter pålogget samtidig, og du kan ta den med deg om du reiser noen plass.

Nei, jeg er ikke ansatt i NetCom, men så fornøyd at jeg måtte bare fortelle! [:D]

Ikke helt imponert på grunn av begrensningene på nedlasting, pluss hastighetsbegrensningene da, men for all del, vi har mobilt bredbånd vi også til 125 kr pr mnd i ett år, men det blir jo ikke mye brukt.

ORIGINAL: *Meya*

Ikke helt imponert på grunn av begrensningene på nedlasting, pluss hastighetsbegrensningene da, men for all del, vi har mobilt bredbånd vi også til 125 kr pr mnd i ett år, men det blir jo ikke mye brukt.

Hastighetsbegrensninger? Er det det?

Men du har rett i at om man laster mye ned vil det kanskje ikke funke. Maks på 6 gb /mnd. Men for oss som bare bruker nett sånn sporadisk til forum, aviser og nettbank er det helt supert.

Når man har lastet ned hva er det, 6 GB så blir hastigheten strupt, ut måneden. Samt at det blir jo max tja, 0,5 til 2 mbps hastighet på nettet, om man bor der det er 3G da, det er skjelden de kommer opp i 6 som de sier er max hastigheten på websiden da. [;)]

Meste vi har målt, var vel midt i Bergen sentrum, der fikk jeg 3,7 mbps. Hjemme ligger vi på rundt 2,5. Og skulle vi delt det her hjemme hadde det blitt krig :D

ORIGINAL: *Meya*

Når man har lastet ned hva er det, 6 GB så blir hastigheten strupt, ut måneden. Samt at det blir jo max tja, 0,5 til 2 mbps hastighet på nettet, om man bor der det er 3G da, det er skjelden de kommer opp i 6 som de sier er max hastigheten på websiden da. [;)]

Meste vi har målt, var vel midt i Bergen sentrum, der fikk jeg 3,7 mbps. Hjemme ligger vi på rundt 2,5. Og skulle vi delt det her hjemme hadde det blitt krig :D

Har du link til en sånn måler som funker? Ble nysgjerrig nå. [:)] Jeg har forresten ikke klart å bruke opp de 6 GB på det året jeg har hatt det. Men det er som sagt meg, som ikke laster ned noe som helst.

Det er vel få som er godkjente, men Post- og Teletilsynet har godkjent denne: www.nettfart.no

Havna på ca 2,5 her også, men orka ikke koble ruteren rett i maskinen først. Har 3G her, så det funker rimelig greit. [:)]

Takk for link, har mangla en god en.

Back
Topp