Billig og bra bilsete?

baby070707

Glad i forumet
Foreldra mine skal skaffe seg et bilsete, så det er litt mer praktisk når de skal hente gutten vår i barnehagen til høsten, pluss at vi bør ha et bilsete til, så vi har ett i hver bil. Vi har Acta Graco cosmic comfort i "hovedbilen" vår.

Men kan man må tak i et nytt sete som ikke koster all verdens, men som er bra, er bakovervendt og passer for opptil 18kg (eller helst 25kg)?? Vil jo helst unngå å kjøpe brukt da, for jeg veit ikke om noen jeg kjenner som skal selge, og da skal det jo heller ikke være eldre enn 5 år. Men vi har ikke penger til å bruke like mye på sete nr.2 lissom... What to do??

Tror IKKE dette er det beste forumet å spørre på desverre, kan fort ende med slakting [:D]

Har ikke peiling desverre, har cosmic comforten selv..

ORIGINAL: MarcElia

Tror IKKE dette er det beste forumet å spørre på desverre, kan fort ende med slakting [:D]

Har ikke peiling desverre, har cosmic comforten selv..

Jeg veit [;)] Men jeg valgte å ta sjansen, da jeg faktisk trenger noen tips, så får vi håpe det går an å svare saklig og greit [;)] Jeg vil ikke kjøpe noe billig og la det gå på bekostning av sikkerhet, men lurer på om det fins noe som ikke koster allverdens, men fortsatt er et greit sete. Må jo ikke være den aller beste komforten f.eks, siden det ikke skal brukes på lange turer. 

Og jeg mener ikke å rakke ned på de som kjøper billig eller brukt til ungene sine!! (med tanke på tidligere tråder [;)])

er en del tilbud på bilstoler nå, så ville sett litt rundt[:)]

Barnas Hus har jo bilstol- kampanje nå. Ville tittet innom der jeg [;)]

Britax Two Way Elite og Brio Zento er begge bakovervendte opp til 25 kg, er ofte å finne til under 2000 kr(tror Barnas Hus har fast lavpris på TWE til 1990, Babyshop hadde akkurat kampanje på TWE til 1499.).

Og før noen sier at Zento har gjort det dårlig i test så må de mer enn gjerne lese [link=http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=554523]DETTE[/link]

Også er det jo ofte litt å spare om dere skal en tur til Sverige.

ORIGINAL: februarbaby er født

Jeg har maxi cosi bilsete, (bakovervendt) og betalte 999,-(tilbud)
det ble best i test(mener jeg å ha hørt), og ikke er det dyrt heller.

Men det er vel det minste setet du tenker på da? For det har vi nemlig, men det har han vokst fra [;)] Skulderstroppene kommer altfor langt under skuldra til at det ser sikkert ut.

Back
Topp