Frk.MammaMor
Elsker forumet
Forslag?? Tenker på snitter men det er en del jobb.. Gryte syns jeg er litt sånn jalla..Da må jeg ha ordentlig kjøtt og ferske grønnsaker da blir det ført vekk ikke så billig allikevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte snitter og angra absolutt ikkje på da, veldig enkelt. Men vi var ikkje så mange då, så det blei ikkje så dyrt :-)Sunshine* skrev:
Vi hadde gryterett. Kall det gjerne jalla, det var liksom det vi hadde råd til på den tiden.Labambie skrev:
Vi dro til Sverige og kjøpte kjøttdeig og brukte Toroposer med litt ekstra fløte i. Så hadde vi baguetter og salat til.
Hadde koldtbord vi, lagde mye selv på forhånd.. og fikk noen familiemedlemmer til å stille med feks eggerøre, potetsalat, kaker osv osv... :)Dollface skrev:
Vi var vel ca 20 - og jeg betalte sulamitten alene for BF var ikke spesielt interessert... Ble ikke så himla dyrt.. Men husker ikke akkurat.. Men på kun overgangsstønad var det ikke rom for store sprell..
Hadde koldtbord vi, lagde mye selv på forhånd.. og fikk noen familiemedlemmer til å stille med feks eggerøre, potetsalat, kaker osv osv... :)Dollface skrev:
Vi var vel ca 20 - og jeg betalte sulamitten alene for BF var ikke spesielt interessert... Ble ikke så himla dyrt.. Men husker ikke akkurat.. Men på kun overgangsstønad var det ikke rom for store sprell..
Fra en kokk til en annen en; hva du kan servere vet du vel best selv? Kan ikke dy meg jeg altså, men syntes det er litt frekt å rake ned på hva andre har servert som noe annenrangs du som KOKK ikke kan servere. Jentene her har kommet med mange gode forslag for å være behjelpsomme... nei, skal ikke bry meg jeg altså, trekker meg stille ut igjen...Kallenavn ikke valgt skrev: