Billig hjertelyd apparat !

Sniker litt jeg[;)] hadde du kjøpt det på ebay så hadde du fått det for 250,-[:D] og jeg kan jo dele min erfaring og si at det funker kjempe bra[:)] Hørte hjertelyden fra uke 10.[:)] Så anbefaler Angel Sounden på det sterkeste[:D][:D]

Lang leveringstid på e-bay da?

kommer ann på hvilket land den skal sendes fra[:)]

bestilte for 220,- på ebay i dag [:D][:D] får håpe at den kommer raskt

Ja sant! F***... Er blakk som ei kirkerotte, men måtte bare ha, SAMME APARATET... Måtte ut det 700 kr!!!
Du kunne ikke lagt linken ut litt før?;)

ORIGINAL: *ZimZum*

ORIGINAL: Tobiasgullet

Lang leveringstid på e-bay da?

Tror det tok 3 dager[:D]

det koster jo med toll fra utlandet da, tenker at det jeg kjøpte kostet 369 kr + porto, skiller ikke så mye egentlig , så liker jeg best norske sider hehe

ORIGINAL: *ZimZum*

Jeg betalte ikke toll[;)]

Ikke jeg heller tror jeg[:)]

Blir ikke toll så lenge produktet koster under 200kr. Angel sound kostet under 200, men ble ca 230 kr tilsammen da inkl. frakt. Bestillte for en uke siden, men stod det ville ta mellom 7 og 14 dager. Så venter spent[:D]

ORIGINAL: *snart4*

Blir ikke toll så lenge produktet koster under 200kr. Angel sound kostet under 200, men ble ca 230 kr tilsammen da inkl. frakt. Bestillte for en uke siden, men stod det ville ta mellom 7 og 14 dager. Så venter spent[:D]

ok. da misforsto jeg, trodde det kosta 250 kr

Da har jeg vert tøff i trynet å bestilt fra e-bay.......... *grøss* spent på om jeg får den jeg da. håper det, for gleder meg nå. Lurer på hvordan jeg skal forklare den til mannen, hihi.[&:][:D]

Men Embriks mam, det var jo kjempe billig du hadde funnet det da! Har ikke sett det så billig andre steder jeg! [:)]

ORIGINAL: **lykkeliten**

Da har jeg vert tøff i trynet å bestilt fra e-bay.......... *grøss* spent på om jeg får den jeg da. håper det, for gleder meg nå. Lurer på hvordan jeg skal forklare den til mannen, hihi.[&:][:D]

Men Embriks mam, det var jo kjempe billig du hadde funnet det da! Har ikke sett det så billig andre steder jeg! [:)]

det kommer nok skal du se. skulle jo kjøpt sist jeg var gravid, men da var de tomme for det jeg ville ha og det kosta jo 1200 kr også, så kanskje like greit så sparte jeg de pengene hehe
jeg venter på mitt, regner med det kommer innen onsdag

Back
Topp