billig canada goos jakker???

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
noen som har tips om hvor man kan få tak i en sånn vinter jakke litt billigere en 7000 spenn som de jo koster i butikk[:-] de er jo bare såååå varme og digge..fryyyyser[&:]

Er LITT billigere i Sverige. Dvs er ca samme pris, men med en god kurs, så hjelper det jo litt! Jeg skal ha, og jeg skal nok kjøpe der! [:)]

ORIGINAL: Amorosa

Er LITT billigere i Sverige. Dvs er ca samme pris, men med en god kurs, så hjelper det jo litt! Jeg skal ha, og jeg skal nok kjøpe der! [:)]

vet du om de selges på nordby senteret f eks??

ORIGINAL: BTM85

ORIGINAL: Amorosa

vet du om de selges på nordby senteret f eks??

Jeg så i Gøteborg i fjor (da kjøpte jeg ikke, pga var gravid, men skal nok kjøpe i år!) men godt mulig de har på Nordby også, har egentlig ikke sett etter det der... Går jo an å ringe dit og høre, så slipper man "bomtur"? [:)]

ORIGINAL: BTM85

ORIGINAL: trusa

http://gooseparkas.biz/

hmm koster jo kun 200 dollar her jo, kan de være ekte da?? ser ikke hvor de sendes fra[:-]

skeptisk[8|]

De er ikke billig, å kommer aldri til å bli det! Du må til canada for å få de billigst har jeg hørt. I sverige sparer du kun på kursen.

Jeg har en fra Kina, den er digg[:D]

en annen gåsedunsjakke varmer MINst like bra og koster ikke på langt nær så mye
men seff, er det ikke gåsedun så er det bortkastet
min koster 1799 og er drit varm[:)]

ORIGINAL: Lilletrille

Er den vanntett?

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

ORIGINAL: Lilletrille

Er den vanntett?

Nei, men tar j*vlig lang tid før renger trenger gjennom lagene med dun da[8D]