Billig abb. til mobil..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Noen som har noe å anbefale..?
Jeg må ha nytt,det jeg har nå ruinerer meg...seriøst...

Jeg skriver mange meldinger,ringer sjelden og surfer endel på mobilen...

ihvertfall onecall gavepakka ut året.. 

ORIGINAL: hirly

Men det der ut året greiene er bare BS...blir dritdyrt om 2 mnd...

har flexitalk og er fornøyd.. har sms pakka i tilegg da. men er veldig greit i og med at om jeg surfer på tlf koster det meg ikke mer enn maks ni kr i døgnet eller no sånt..

Har hørt snakk om ludo, men aner ikke om det er dyrt.
Men kan være verdt og sjekke ut i hvertfall [:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Nei,da kan du velge kontantkort.. Om du ikke gir beskjed,får du automatisk folkepakka..

Har hatt onecall i to år snart.. Syns det er grisebillig i forhold til andre abb jeg har hatt[;)]

aha.. bare hørt at d er gratis å bytte igjen jeg.. ikek fått rota meg til å gjøre det selv engang så..

ORIGINAL: FrøkenLøken

Har hatt onecall i to år snart.. Syns det er grisebillig i forhold til andre abb jeg har hatt[;)]

samme her.... tror mitt heter one call faktura eller noe sånt...

Høres ut som One Call er bra da...Men fins det ikke en side hvor man kan kjøpe mobil og abb samtidig..?

Er knallfornøyd med OneCall selv jeg ! [:D] Har før hatt Tele2 og NetCom, da har regningene mine lagt på 1000-2000, nå er den nede i 5-600 kr ! [:D]

folkepakka koster 199 i mnd, og inkluderer
400 minutter
400 sms
10 mms
400mb data

evt bare vanlig onecall-abb...

jeg har talkmore,og er drit fornøyd! der har de mange pakker du kan velge mellom,og de selger telefoner [;)]

jeg er fornøyd med chess.. Har hatt kontantkort i noen år, men nå har jeg byttet til chess sjakk matt som er 89 kr ut året. Etter det blir det 199 for 500 sms 500 ringeminutter og et eller mms og databruk..Bruker ikke telefonen så mye så før så tenker å prøve meg å se om det holder med med de 500 sms og 500 ringeminuttene i januar.. Har de siste mnd brukt 500-600 kr på kontantkort i mnd. 

Høres ut som One Call er bra da...Men fins det ikke en side hvor man kan kjøpe mobil og abb samtidig..?

https://www.onecall.no/nettbutikk/

syns det er bevis nok jeg, at når mobiloperatørene ringer og skal selge abo, og spørr hva jeg har, så er det raskt takk og farvel når jeg sier at jeg har one call [8D] Men så ringer ikke jeg så veldig mye da.. Holder ofte med de to gratis timene. Sender ganske mye sms.. får som regel regning på 100-200 kroner.. GOODt fornøyd med det :)

One call er dritbillig! Betaler aldri over 200 kr i måneden. Som regel ligger det på rundt 100 lappen.

Jøss...høres ut som One Call er veien å gå da...!
Men HVILKET One Call abb er best???

Jøss...høres ut som One Call er veien å gå da...!
Men HVILKET One Call abb er best???

faktura tror jeg....

Back
Topp