billig øl

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

hehehehehehehehhe lol & f9z [:D]

i den tråden her var det bare å signere denne..

ORIGINAL: hirly

ORIGINAL: *RoM*

skal kjøpe litt øl til noen kompiser og lurer på hva som er billigst. er ingen øldrikker selv, så jeg har ikke peiling.

Europris, er det billigere feks?

Hvorfor skal du kjøpe øl til noen kompiser? Håper de er over 18...

HAHAHA er det mulig !? jaja..

seidel e vel billigs, men de sier det smaker dritt

Haha, har fått meg en god latter av denne tråden iallfall [:D]

Tusen takk for svarene deres, til dere som klarte å svare orntli![8D]

skal kjøpe litt øl til noen kompiser og lurer på hva som er billigst. er ingen øldrikker selv, så jeg har ikke peiling.

Note to self: kjøpe øl for/til venner er fyfy altså!

ORIGINAL: Azoria

Det var no dritt! Må jeg huske på når jeg neste gang skal kjøpe inn litt kalde pils for kollegaene mine når vi skal ha fest her... da får de gå sjæl og handle! Og de er laaaaangt over 30! Alle sammen[8D] Jeg og, eller jeg er 30 år og 4 mnd da... men hvertfall gammel nok til å kjøpe min egen øl![:D]

Asså JEG lo av hysteriet det skapte at noen spurte.[8|][:D]

ORIGINAL: Latterfrosken

ORIGINAL: Azoria

Det var no dritt! Må jeg huske på når jeg neste gang skal kjøpe inn litt kalde pils for kollegaene mine når vi skal ha fest her... da får de gå sjæl og handle! Og de er laaaaangt over 30! Alle sammen[8D] Jeg og, eller jeg er 30 år og 4 mnd da... men hvertfall gammel nok til å kjøpe min egen øl![:D]

Har aldri sagt at det er fy å kjøpe inn øl til vennefest jeg. Syns bare det var rart at hun ikke hadde greie på øl men skulle kjøpe det fordi hun skylte noen penger.. Tenkte bare det var lettere for henne å gi tilbake pengene så slapp hun å styre med å lete etter øl for de.. Jeg liker ikke øl selv, men som regel er jo øldrikkere litt sære på hvilken type øl de vil ha også.. så jeg bare syns det var rart.. det skulle jeg selvfølgelig ikke har gjort. Men unnskyld meg om det var støtende for enkelte.. Og veldig hyggelig at jeg klarte å gi noen en lystigere dag!! Fint at jeg klarte å gi dere tidenes bv-høydepunkt. Må le litt jeg.. Hvis det er lov[8D]

Pokal er billig øl iallefall, koster vell 7-8 kr for flaska trur eg [:)]

Må le litt jeg.. Hvis det er lov[8D]

Det er definitivt lov![:D] Det er BV... say no more.[8D]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Må le litt jeg.. Hvis det er lov[8D]

Det er definitivt lov![:D] Det er BV... say no more.[8D]

billigst? Du mener vel litt mindre dyr? Hallo, vi bor i norge.. Finnes ikke billig øl her[8D] Egentlig ikke så mye som er billig her når jeg tenker etter[8|]

Har aldri sagt at det er fy å kjøpe inn øl til vennefest jeg. Syns bare det var rart at hun ikke hadde greie på øl men skulle kjøpe det fordi hun skylte noen penger.. Tenkte bare det var lettere for henne å gi tilbake pengene så slapp hun å styre med å lete etter øl for de.. Jeg liker ikke øl selv, men som regel er jo øldrikkere litt sære på hvilken type øl de vil ha også.. så jeg bare syns det var rart.. det skulle jeg selvfølgelig ikke har gjort. Men unnskyld meg om det var støtende for enkelte.. Og veldig hyggelig at jeg klarte å gi noen en lystigere dag!! Fint at jeg klarte å gi dere tidenes bv-høydepunkt. Må le litt jeg.. Hvis det er lov[8D]

hehe.. må si jeg reagerer når man får fortalt at det er lettere å gi dem penger enn å gjøre ærend for dem..

Back
Topp