Billetter

Er dessverre alt for mange sånne i verden. Finner titt og ofte påkjørte katter her, men heldigvis har de vært dø når jeg har sett de.


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
Ja får vel si heldigvis så treffer de fleste bilen på en sånn måte at de slipper å plages for lenge!

Onkelen min reddet katta si engang når en mann hadde kjørt på den og var på vei til å drepe den med en stein!
Han tok katta til dyrlegen og den hadde bare forstuet det ene beinet! Så lærte at man alltid skal være litt forsiktig med å finne ut selv at det ikke er noe liv igjen!
 
Ja antar det blir en veldig deilig juleferie :D
Men litt rart dette vi blir puttet i 1 etasje og alle andre i 2 etasje ;) hehe tror de er litt redd for litt skriking :D

Heheeh, er vel kanskje ikke tilfeldig nei;p men deilig også da, med en hel etasje;)
 
Heheeh, er vel kanskje ikke tilfeldig nei;p men deilig også da, med en hel etasje;)
Ja og endelig skal vi være helt ved siden av badet :) hehe må si jeg gleder meg til det!

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Heheh, det er bra du ser fordelene:)
Etter å hafalt ned den trappa mens jeg var gravid så ser jeg absolutt fordeler med det ja ;)
Faren min har 2 hunder da hvor hun ene sikkert kommer til å ville prøve å komme seg inn på rommet og vil nok være litt masete vis Amina våkner om natta, men det skal jeg takle ;)
 
Etter å hafalt ned den trappa mens jeg var gravid så ser jeg absolutt fordeler med det ja ;)
Faren min har 2 hunder da hvor hun ene sikkert kommer til å ville prøve å komme seg inn på rommet og vil nok være litt masete vis Amina våkner om natta, men det skal jeg takle ;)

Uff, gjore du det ja:/ høres smummelt ut!! Koslig med hund på rommet da, syntes nå jeg:)
 
Uff, gjore du det ja:/ høres smummelt ut!! Koslig med hund på rommet da, syntes nå jeg:)
ja men gikk heldigvis bra da :)

joa hun er koselig men hun blir så ivrig! så hun blir fort kastet ut ;)
Men det tåler hun :)
 
ja men gikk heldigvis bra da :)

joa hun er koselig men hun blir så ivrig! så hun blir fort kastet ut ;)
Men det tåler hun :)

Detvvar da bra:) Sover selv med hunden vår på rommet vårt. Og han tåler ikke å bli kastet ut;) hehe greit at du kan gjøre det også:)
 
Detvvar da bra:) Sover selv med hunden vår på rommet vårt. Og han tåler ikke å bli kastet ut;) hehe greit at du kan gjøre det også:)
Måtte jo blitt det eller å hatt Amina et annet sted ;) (nå er dette en konge puddel da som hopper HØYT!)
 
Så bra dere har fått biletter og det ser ut til å gå i boks! Men hva gjør du med miracle når dere reiser til Norge da?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Så bra dere har fått biletter og det ser ut til å gå i boks! Men hva gjør du med miracle når dere reiser til Norge da?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Han blir nok her :)
Håper på at han kan spise skikkelig selv da og at det ikke blir noe mer problemer :)
Svigerfamilien min bor jo i etasjen under så de kommer til å gi han mat og vann :)
 
Han blir nok her :)
Håper på at han kan spise skikkelig selv da og at det ikke blir noe mer problemer :)
Svigerfamilien min bor jo i etasjen under så de kommer til å gi han mat og vann :)

Da får vi håpe han spiser seg stor og sterk på de dagene som er før dere reiser :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Han blir nok her :)
Håper på at han kan spise skikkelig selv da og at det ikke blir noe mer problemer :)
Svigerfamilien min bor jo i etasjen under så de kommer til å gi han mat og vann :)
Så bra de kan ta seg av han litt om det trengs ;)
 
Back
Topp