Billetter

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Endelig har vi fått bestilt billetter! :D
og det var jammen på tide for mannen i ambassaden ringte mannen min idag og lurte på de manglende papirene :D så når mannen kommer hjem så skal han sende det på e post

Så vi lander på gardermoen 11.30 17 desember :D GLEDER meg! :D
 
Såååå bra! Det er ikke lenge til da, heller ikke lenge til 1 desember ;)
 
Såååå bra! Det er ikke lenge til da, heller ikke lenge til 1 desember ;)
Nei det er heldigvis ikke så lenge til ;) hehe
Nå har jeg ihvertfall noe å se frem til :D
Ble dyrt da! 8915 nkr ville de ha for oss 3 (vanligvis er det bare 7500) But who cares? We got the tickets :D
 
Ja, nå har du en dag å se frem til :) Oi, ja det var ikke veldig billig, men som du sier - akkurat nå spiller vel ikke det så stor rolle ;)
 
Ja, nå har du en dag å se frem til :) Oi, ja det var ikke veldig billig, men som du sier - akkurat nå spiller vel ikke det så stor rolle ;)
Når vi vet at min mann kan lettere få familegjennforening vis han har hvert på flere besøk til Norge og opprettholdt sin besøkstid så er ikke penger det første vi tenker på :)

Blir litt lite penger denne mnd men alt for å få min mann til Norge :D (selvsagt hjelper at vi også får oss en tur ;) )
 
HURRA!!!
Det var fint å høre :) Håper dere får en kjempefin juleferie her!
Dere lander i Norge på bursdagen min :p
 
HURRA!!!
Det var fint å høre :) Håper dere får en kjempefin juleferie her!
Dere lander i Norge på bursdagen min :p
Så koselig da :D

Jeg kan vist dette med bursdager har jeg forstått ;)
Vi lander i Egypt igjen på min stebrors bursdag ;) og dagen etter hans bursdag er det min
 
Takk takk nå skal vi bare få ordnet med ambassaden og forhåpentligvis kost oss MASSE i jula! :D
 
Ja, nå håper jeg det ordner seg for dere, så det blir norsk jul :)
Jups :)
Blir både Norsk og Egyptisk da ettersom de ikke feirer før enn i januar ;) haha

Men nå håper jeg alt annet går bra! :)
 
Vi blir i Norge i 10 dager :) Men er heldige med at vi kommer tidlig og reiser sånn ca midt på dagen :)
Også kommer vi jo tilbake 1 mars :D

da får dere iallefall utnyttet dagene max :)
og når jul og nyttår er over er det jo ikke lenge til mars heller ;)
 
Åh så bra! Går fort til 17 desember, så får håpe at det ikke blir krøll hos ambassaden nå :)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
da får dere iallefall utnyttet dagene max :)
og når jul og nyttår er over er det jo ikke lenge til mars heller ;)
Ja dagene skal utnyttes til det fulle :D

Åh så bra! Går fort til 17 desember, så får håpe at det ikke blir krøll hos ambassaden nå :)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
ja håper alt går bra nå! Nå mangler de bare å få forsikrings papirene til min mann men det skal han løpe og få ordnet på søndag :D (stengt fredag og lørdag)
 
Back
Topp