Bilkjøring og Xonvea!

Hei!

Jeg går på den laveste dosen, og kjører bil. Tingen er at man kan bli veldig sløv, trøtt og få nedsatt reaksjonsevne. Derfor anbefales det at man ikke kjører bil.

Med xonvea å afipran ilag blir jeg så trøtt at det nermest er farlig, så da holder jeg meg hjemme

Hei.

Dere som går på Xonvea, kjører dere bil mens dere tar den? Fårt resept idag, men ser det ikke er anbefalt å kjøre bil! Det er jeg helt avhengig av!
Jeg unngår å kjøre mest mulig, da jeg blir veldig sløv. Men dager jeg føler meg bedre så kan jeg ta en kort tur av og til hvis det er noe jeg må. Er heldigvis heldig med å ha familie rundt meg som kan kjøre meg til og fra i denne tiden

Jeg kjører bil hver dag, da jeg ikke er noe særlig trøtt. Rød trekant betyr ikke at du absolutt ikke kan kjøre, men du må være obs på at du kan få bivirkninger som gjør at du ikke kan

Sniker fra april. Jeg fikk beskjed av lege om at jeg kan kjøre bil, men føler man seg for trøtt så skal man jo såklart ikke sette seg bak rattet. Jeg økte derfor dose på dager hvor jeg ikke var avhengig av bilkjøring.

Back
Topp