Bilkjøring med baby!

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Hei:happy: Bilkjøring med mini begynner og bli krevende! Ofte kjører vi ikke lnge turer, men blir det mer enn 15-20 min blir hun ofte fort lei:hilarious:
Finnes det egentlig noen tips og triks til disse minste barna og bilkjøring?
Ikke alltid vi får til og få duppene da vi skal kjøre:rolleyes:
 
Vi har hengende en myk leke (bok) som hun kan "lese" i, i selen på bilstolen. I tillegg har vi liggende et av yndlingskosedyrene hennes (ganske lite, så hun kan holde det selv) rett ved stolen. Kjører jevnlig til hytta med henne, det pleier å gå bra.
 
Har han i fremsetet hvis jeg kjører alene. Ellers har han selskap bak :) Når de to andre var mindre hadde vi dvd-spiller, lydbok..
 
Har han i fremsetet hvis jeg kjører alene. Ellers har han selskap bak :) Når de to andre var mindre hadde vi dvd-spiller, lydbok..
Ja her har vi prøvd både oss og søstrene bak til selskap, uten nytte:hilarious: jeg har vært inne på tanken me disse skjermene, kansje er det noe som hadde vært innafor i ett sånnet tilfelle.:rolleyes:o_Oo_O Er jo mest krise de få gangene jeg kjører alene:wideyed:
 
Ja her har vi prøvd både oss og søstrene bak til selskap, uten nytte:hilarious: jeg har vært inne på tanken me disse skjermene, kansje er det noe som hadde vært innafor i ett sånnet tilfelle.:rolleyes:o_Oo_O Er jo mest krise de få gangene jeg kjører alene:wideyed:
Alternativt ha h*n foran med deg. Så lenge airbag er avslått så går det helt fint å montere stol der. Jeg bruker babystolen uten base hvis han skal sitte foran. :)
 
Ja her har vi prøvd både oss og søstrene bak til selskap, uten nytte:hilarious: jeg har vært inne på tanken me disse skjermene, kansje er det noe som hadde vært innafor i ett sånnet tilfelle.:rolleyes:o_Oo_O Er jo mest krise de få gangene jeg kjører alene:wideyed:

Vi var på lengre tur forrige uke (6 timer en vei). Hadde med masse leker, underholdende småsøsken og mat som vi kunne gi i bilen.. Stoppet også for å amme. Men på slutten var hun så lei, så da så hun en halvtime på Poppeloppane på mobilen min :p
 
Her er det også vanskelig etter 20-30min. Ingen av oss har kjørt alene med henne enda, da vi har klart å unngå det. Men det som har hjulpet her når gråten kommer i tillegg til leker, bøker, biteringer osv, er at jeg synger for henne en stund uten stopp, haha. Hvis hun begynner å gråte når jeg stopper med å synge så starter jeg igjen, og til slutt så er hun rolig og enten sovner eller ligger og koser seg :)
 
Back
Topp