helen79 Forumet er livet 26 Aug 2008 #1 Har du et *favorittbilde* av deg selv,der du føler du ser ok ut, hehe[8D][:D] Får vi se? Jeg har faktisk et av meg,[&:][:D] hehe. This one:
Har du et *favorittbilde* av deg selv,der du føler du ser ok ut, hehe[8D][:D] Får vi se? Jeg har faktisk et av meg,[&:][:D] hehe. This one:
Apeloffen Forumet er livet 26 Aug 2008 #3 tja, det må vell isåfall være dette. Blitt litt chubby i kjakan..[:D]
F FancyPants Forumet er livet 26 Aug 2008 #7 Jeg har faktisk flere! Det trodde jeg ikke før jeg begynte å se igjennom bildene på dataen.. Så dett er en real selvdiggerpost![8D]
Jeg har faktisk flere! Det trodde jeg ikke før jeg begynte å se igjennom bildene på dataen.. Så dett er en real selvdiggerpost![8D]
T Tullann Elsker forumet 26 Aug 2008 #8 Wow fairy!! Det lyser noe utrolig godt av deg. Skikkelig nydelig gravid!
helen79 Forumet er livet 26 Aug 2008 #11 Tullann, du lignet faktisk på svigerinnen min. Å hun er pen og[;)]
K Kveiteboldlen Glad i forumet 26 Aug 2008 #12 Det var et søtt og fint Bilde Helen79[:)] Og kjempeartig Signatur du har fått deg! Synes det er et ork når dem er for store, den var perfekt![;)]
Det var et søtt og fint Bilde Helen79[:)] Og kjempeartig Signatur du har fått deg! Synes det er et ork når dem er for store, den var perfekt![;)]
Apeloffen Forumet er livet 26 Aug 2008 #14 ORIGINAL: helen79 Fine bilder.[:)] Greit kaffibord, du dingelbærta[:D] Jada.. ikke så stødig da. Kan plutselig finne på å lage en bungel i seg selv, og da må man holde fast på kaffekoppen[:D]
ORIGINAL: helen79 Fine bilder.[:)] Greit kaffibord, du dingelbærta[:D] Jada.. ikke så stødig da. Kan plutselig finne på å lage en bungel i seg selv, og da må man holde fast på kaffekoppen[:D]
helen79 Forumet er livet 26 Aug 2008 #15 Takk takk, timeglasset.[;)] Ja, syns selv at det er en passelig størrelse på signaturen. Kjempegøy å lage sånn og[8D]
Takk takk, timeglasset.[;)] Ja, syns selv at det er en passelig størrelse på signaturen. Kjempegøy å lage sånn og[8D]
mamma*88 Gift med forumet 26 Aug 2008 #17 syns dette er litt morsomt. dukket opp på facebook [8D] [8D] meg i rosa forresten. gikk faktisk rundt i byn sånn [8D]
syns dette er litt morsomt. dukket opp på facebook [8D] [8D] meg i rosa forresten. gikk faktisk rundt i byn sånn [8D]
mamma*88 Gift med forumet 26 Aug 2008 #18 ORIGINAL: helen79 Haha, så bra tekst å bilde, MorraTeFreja[:D][:D][:D]
helen79 Forumet er livet 26 Aug 2008 #19 Å her er et da jeg var ung, pen [&:] og sminket Nå er jeg bare gammal å tjukk[&:][:D]