¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
Tenkte det hadde vært gøy med en bildetråd med bilder av hva vi gjør akkurat nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sparsommelig du var med majonesen da, hihi Jeg hadde dæsja på MYE mer! Men det så godt ut uansett da!Vis vedlegget 140973Her skal frokosten nytes
Syns du? Er veldig glad i majones jeg å, men når alt det andre såg så sunt ut tenkte jeg at jeg skulle holde litt tilbake på den så jeg følte meg litt "sunnere" hahaSå sparsommelig du var med majonesen da, hihi Jeg hadde dæsja på MYE mer! Men det så godt ut uansett da!
Som meg idag dette, minus stikkingen koselig <3Vis vedlegget 141000
Her går det i strikking og "ligger langflat på sofaen-stilling" Lillegutt sparker og er bajas i magen og, deilig!❤
God bedring til din lilleVis vedlegget 140991 Hjemme med sykt barn, har et håp om å få rette 4 matteprøver iløpet av dagen når hun kviler/ser tv
Hva strikker du?
Hehe, ja! Haha, skjønner den! Så jo veldig godt ut da, ble reint sulten her jeg sitter, selv om jeg akkurat har spistSyns du? Er veldig glad i majones jeg å, men når alt det andre såg så sunt ut tenkte jeg at jeg skulle holde litt tilbake på den så jeg følte meg litt "sunnere" haha
Jaa❤❤Som meg idag dette, minus stikkingen koselig <3
Ja det var nydelig, spiser dette hver frokost, avhengigHehe, ja! Haha, skjønner den! Så jo veldig godt ut da, ble reint sulten her jeg sitter, selv om jeg akkurat har spist
Næmmen så søt!Hekler gris
Vis vedlegget 141005