Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffe hadde ikke vært så dumt.
Her ligger jeg i sengen enda og jeg er grinete.
Hadde time hos jordmor i dag, men heisen der virker ikke.
Det har de altså ingen anstendighet til å si fra om på forhånd. Og jeg klarer ikke gå mer enn 5 meter og har ikke sjans å gå 3 etg i trapp.
Og den frekke damen på telefon sier jeg da må ta kontrollen hos legen. (Ja for det kan man jo fikse på stående fot). Fikk heldigvis ny time neste torsdag så får vi håpe heisen virker da.
:/ Jeg håper jo dette går over, men akkurat nå tar jeg ingen sjanser.Synd du ikke klarer gå opp de trappene Da kan du ikke komme på besøk til meg. Vi bor i 3 etg i blokk uten heis.
Heisen virket heller ikke da jeg var på kontroll for 3 uker siden. Håper den er i orden til torsdag da
Å nei, nå ble jeg skikkelig frista her! Så jo nydelig ut!!
Kan ikke noe for det, men må bare få lov å si det... det heter klementiner. Mandariner har ikke vært i det norske markedet på 20 år. Sorry, bare en teit "tvangs"greie. Jeg bare må si det om klementiner xD jeg er så teit xDKjenner på litt julestemning mens jeg spiser for mange mandariner.
Jeg vet!! Men jeg har fortsatt og kalle det mandariner etter at jeg fikk vite at det heter klementin. Man forandrer ikke tradisjoner!Kan ikke noe for det, men må bare få lov å si det... det heter klementiner. Mandariner har ikke vært i det norske markedet på 20 år. Sorry, bare en teit "tvangs"greie. Jeg bare må si det om klementiner xD jeg er så teit xD
Hehe.. jegcføler meg så teit når jwg sier det. Men klarer liksom ikke stoppe xD så sier heller sorry. Men mange som ikke vet det og nekter å tro det.Jeg vet!! Men jeg har fortsatt og kalle det mandariner etter at jeg fikk vite at det heter klementin. Man forandrer ikke tradisjoner!
Har møtt et par av de jeg også.Hehe.. jegcføler meg så teit når jwg sier det. Men klarer liksom ikke stoppe xD så sier heller sorry. Men mange som ikke vet det og nekter å tro det.