Bildetråd!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Hva med å få litt flere innlegg i gruppa, slik at vi kan få en skjult tråd ;)

Hva med å legge ut bilder av alt og ingenting? ;)

Jeg begynner :P

h3yh.jpg

Dette er naboens tomatplante! Den har jeg vannet litt i sommer, å jeg gleder meg til å få smake ;)

ImageUploadedByBV Forum1375877110.391480.jpg

Her er vesla som står på hodet på plenen :P

Hva med å få litt flere innlegg i gruppa, slik at vi kan få en skjult tråd ;)

Hva med å legge ut bilder av alt og ingenting? ;)

Jeg begynner :p

Vis vedlegget 25370

Dette er naboens tomatplante! Den har jeg vannet litt i sommer, å jeg gleder meg til å få smake ;)

Haha! Sommerjobb altså :P :P

har ingen bilder på den pc'n jeg sitter på, bortsett fra et reklamebilde for buzzador/ vanish :P Så skal spare dere for det! Skal heller bidra med et neste gang jeg er innom denne tråden ;)

Haha! Sommerjobb altså :P :P

har ingen bilder på den pc'n jeg sitter på, bortsett fra et reklamebilde for buzzador/ vanish :P Så skal spare dere for det! Skal heller bidra med et neste gang jeg er innom denne tråden ;)
Fikk tilogmed en orkidé som betaling :D

Fikk tilogmed en orkidé som betaling :D

Men det må jo være en grei betaling. :D Jeg hadde ihvertfall vært fornøyd med det. Eneste blomsten som overlever her hos meg :P

Åh, jeg har jo både frø til tomat -og agurgplanter i skuffa. Dt skulle jeg jo liksom plante i vår :p Takk for påminnelsen ;) Jeg sitter på mobilen og minnet er fullt, så får hverken tatt nye bilder eller postet gamle. Kommer sterkere tilbake, for jeg vil også gjerne ha skjult rom :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1375885150.041157.jpg

Her er utsikten min akkurat nå! Mannen er hjemme fra jobb, så han lager middag, mens jeg tar en pause ute på verandaen :-)

Back
Topp