Bildetråd

1362843237606.jpg

Ser det kanskje ikke på bildet, men her SNØR DET!! :mad::mad::mad:

Vi er Forøvring på besøk hos svigermor, så jeg og lillemor har bada :p

ImageUploadedByBV Forum1362922824.010247.jpg

Går igjennom babytøy etter storebror.. Blir litt blått, men tenker med en kjole eller noe i rosa/rødt funker det likevel!

Her er alt i str 50.

Haha, likte bodyen med bæsj tiss promp ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vis vedlegget 7753

Går igjennom babytøy etter storebror.. Blir litt blått, men tenker med en kjole eller noe i rosa/rødt funker det likevel!

Her er alt i str 50.

Masse fine klær på alle bildene dine, så ingenting jeg ikke ville brukt på ei jente :) Man blir sikkert møkk lei rosa etter en stund :P

Den grå satt egentlig og bet og plaga den røde, men når kamera kommer frem må han se hva jeg gjør :-P

Vedlegg

• 1362940247443.jpg
    1362940247443.jpg
    51 KB · Visninger: 52
1363003718832.jpg

Lillemor har gjort husarbeid :mad:
Ho har også klart og rive ut begge dørene på kjøkkenet sitt i et raserianfall idag.

ImageUploadedByBV Forum1363020343.329422.jpg

Lillegutt ser barneTV og jeg ligger rett ut på sofaen med bekkenvondt og kvalme... Herrrrlig!

Hahaha, bittelille rottisen og den svæææære chihuahuaen :p

Chihuahuaen satt så nærme kamera :P

men rottisen min legger seg ned for å være på lik høyde med ellie (chihuahuaen) for å ikke virke så stor, å folk sier rottisen er farlig, blæææ til de :P

småbarn er det beste hu vet, for de er like høye som hun når de står, å de deler jo gjerne is og godis også så fint å sleike de i ansiktet når de har spist is a gitt:P

satt meg ned med tantebarnet mitt når han var 4 mnd å hadde han på gulvet da kom Sandy bort Snusa på han og sleika han i heeeeele ansiktet, også la hu seg ved siden av oss å titta:)

jeg stoler på Sandy, men hu er Rottweiler, så er det barn tilstede er de alltid i mitt åsyn, går aldri fra de alene, av den enkle grunn hu har masse muskler,og veier 47 kg..

har gått noen turer med hu og barnevogna for den var hu redd gitt, så å venne hun til det er veldig greit:)

pleier å gå med hu løs, men ikke i sentrum det blir litt dumt, siden hu er 1 år å 9 mnd på torsdag...

Back
Topp