Bildetråd

ImageUploadedByBV Forum1365610511.909551.jpg

Utsikten fra sideleie i sofaen her jeg ligger med pute mellom føttene.... ( Sola skinner, knallblå himmel... og jeg ligger her inne.... Ikkkkkkje bra......
 
ImageUploadedByBV Forum1365621047.576785.jpgprøver meg på bestemor ruter:) så har bare funnet noe restegarn, men tror jeg skal kjøpe meg garn i de fargene jeg ønsker å lage et til babyen:)
 
ImageUploadedByBV Forum1365704913.034813.jpg akkurat hentet mannen på jobb (bilen er på verksted) nå venter jeg i bilen mens han kjøper godis til meg :D :) :)
 
Bretter klær. Det var jammen meg på tide.. godt å ha tv på samtidig ;)
 

Vedlegg

  • 1365755276808.jpg
    1365755276808.jpg
    53,2 KB · Visninger: 27
Takk, søta :)
sånn er jeg ikke hver dag, men dette var 30-årsdagen, 30. mars og 30. uke, så all grunn til å blomstre litt.
 
Vis vedlegget 11381
Sitter på soverommet og lakkerer negler mens vaskedama vasker nede! Herlig!

Deilig. :) Kanskje jeg også skulle ha gjort dette når vår vaskedame kommer. Jeg bruker som oftest å forlate huset når hun kommer, men de gangene jeg er hjemme skravvler hun hull i hodet på meg nesten... Skikkelig skravvling. (hun er veldig koselig altså, bare veeeeldig skravvlesyk... hehe)
 
Deilig. :) Kanskje jeg også skulle ha gjort dette når vår vaskedame kommer. Jeg bruker som oftest å forlate huset når hun kommer, men de gangene jeg er hjemme skravvler hun hull i hodet på meg nesten... Skikkelig skravvling. (hun er veldig koselig altså, bare veeeeldig skravvlesyk... hehe)

Hæ? Jeg vasker da vel ikke hos deg :p
 
Back
Topp