*Sandermamma*
Forumet er livet
ORIGINAL: Ninky_Nonken
ORIGINAL: *Perlemor*
JA! Det er bare så fint!! Du kledde virkelig å være gravid altså!!! [:D]
helt enig!
Mhmmm[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ninky_Nonken
helt enig!
ORIGINAL: Black Beauty
![]()
I can seeee you[;)]

Sandermamma! Jeg dauer av det første bilde ditt!! Sitter seriøst å hikster av latter!!
Står respekt av å legge ut sånt på nett altså!!!
ORIGINAL: *Sandermamma*
Sandermamma! Jeg dauer av det første bilde ditt!! Sitter seriøst å hikster av latter!!
Men hva i huleste tenkte mannen på likksom? Å ta sånne bilder?? Og det er ikke bare ett! Er sikkert tjue stykker, helt like!!
Får vel fjerne dem etterhvert, er jo litt pinlig[:D][:D]
ORIGINAL: Skrållan
Hehe, sambo tok noen sånne lekre bilder av meg under fødselen han også! Skjønner ikke helt tankegangen, det er jo ikke akkurat sånn man vil huske fødselen! Han tok til og med bilde av pulesveisen etter Ida kom ut han. Da hadde jeg jo liggi i sykehussenga i 1 døgn og hjemme 1 døgn og gnudd hodet i puta, du kan tro jeg var lekker! Vi snakker høysåte!
ORIGINAL: Mamma til Andrea
Men hva i huleste tenkte mannen på likksom? Å ta sånne bilder?? Og det er ikke bare ett! Er sikkert tjue stykker, helt like!!
Han var vel stolt av hvilke smerter du klarte å komme deg gjennom. Skulle ønske jeg hadde flere bilder fra fødselen, jeg [:)]
Fikk helt frysninger av det bildet av hånda di da [&:] Det må virkelig ha vært helt forferdelig. Har du merker etter det enda?
Jeg gav MEGET klar beskjed til Perlefar at det ikke skulle frem noe kamera før ungen var ute! Tror jeg hadde knust det om det hadde kommet frem.
Anders ville sikkert at vi skulle more oss litt på din bekostning etterpå! [8D](egentlig tror jeg han var super stolt av kjæresten sin som holdt ut dette!!!)
ORIGINAL: Skrållan
veldig, veldig enig!! [:D]

Ha ha ha, så herlig høysåtebilde Skrållan[:D][:D] Kan tenke meg det var jævlig å få gredd ut den ja!
Og for et herlig unødvendig bilde da! Anders tok bilde av avisforsidene søndag 12 september han da, men nå kom han jo ikke før 13 da[:)] Samma gjorde han med Sander, da tok han den 26 august, og han kom 27. Vekldig nødvendig!
Så mørkt hår du hadde Skrållan! Satt og sånn og studerte gutta etter de var født! [:D]
Og sånne menigsløse bilder har vi mange av og!!! Og gjett hvem som tar de?? Ikke Perlemor iallefall! [8|]