Bildetråd!

ORIGINAL: Ninky_Nonken

ORIGINAL: *Perlemor*

JA! Det er bare så fint!! Du kledde virkelig å være gravid altså!!! [:D]

helt enig!

Mhmmm[:)]

ORIGINAL: Black Beauty

I can seeee you[;)]

I know! Ser du godt bak plantene til venstre ser du Perlefar og! [:D]

LilleLisska: Å herregud!!! Bittelille skjønne jenta!!! Det er jo helt sprøtt!! [:D]

"Snille" Anders tar minneverdige bilder av fruen sin[&o]

Sandermamma! Jeg dauer av det første bilde ditt!! Sitter seriøst å hikster av latter!! 
Står respekt av å legge ut sånt på nett altså!!!

Sandermamma! Jeg dauer av det første bilde ditt!! Sitter seriøst å hikster av latter!! 

Men hva i huleste tenkte mannen på likksom? Å ta sånne bilder?? Og det er ikke bare ett! Er sikkert tjue stykker, helt like!!
Får vel fjerne dem etterhvert, er jo litt pinlig[:D][:D]

Hehe, sambo tok noen sånne lekre bilder av meg under fødselen han også! Skjønner ikke helt tankegangen, det er jo ikke akkurat sånn man vil huske fødselen! Han tok til og med bilde av pulesveisen etter Ida kom ut han. Da hadde jeg jo liggi i sykehussenga i 1 døgn og hjemme 1 døgn og gnudd hodet i puta, du kan tro jeg var lekker! Vi snakker høysåte! 

ORIGINAL: *Sandermamma*

Men hva i huleste tenkte mannen på likksom? Å ta sånne bilder?? Og det er ikke bare ett! Er sikkert tjue stykker, helt like!!

Jeg gav MEGET klar beskjed til Perlefar at det ikke skulle frem noe kamera før ungen var ute! Tror jeg hadde knust det om det hadde kommet frem.

Anders ville sikkert at vi skulle more oss litt på din bekostning etterpå! [8D](egentlig tror jeg han var super stolt av kjæresten sin som holdt ut dette!!!)

ORIGINAL: Skrållan

Hehe, sambo tok noen sånne lekre bilder av meg under fødselen han også! Skjønner ikke helt tankegangen, det er jo ikke akkurat sånn man vil huske fødselen! Han tok til og med bilde av pulesveisen etter Ida kom ut han. Da hadde jeg jo liggi i sykehussenga i 1 døgn og hjemme 1 døgn og gnudd hodet i puta, du kan tro jeg var lekker! Vi snakker høysåte! 

Det må være et eller annet med disse mannfolkene! Tror de at det er slike minner en ønsker å ta med seg fra fødestuen? apropos pulesveis, dæven steike, jeg fikk knapt ut hårstrikken og det var klin umulig å gre ut høysåta. Så ikke ut i måneskinn. Ble heldigvis bedre når jeg fikk vaska det. men dæven jeg så ikke ut[:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Han var vel stolt av hvilke smerter du klarte å komme deg gjennom. Skulle ønske jeg hadde flere bilder fra fødselen, jeg [:)]
Fikk helt frysninger av det bildet av hånda di da [&:] Det må virkelig ha vært helt forferdelig. Har du merker etter det enda?

Uff ja, den hånda.. Det VAR virkelig helt grusomt, og forferdelig vondt! Har heldigvis blitt helt bra igjen, og det er knapt synlig idag. Det er bittelitt forskjell i fargen på huden, men det er minimalt. Kan ta et bilde av begge hendene mine i dagslys i morgen jeg, så kan du se selv. Man må virkelig se nøye for å se det. Heldigvis[:)]

Jeg gav MEGET klar beskjed til Perlefar at det ikke skulle frem noe kamera før ungen var ute! Tror jeg hadde knust det om det hadde kommet frem.

Anders ville sikkert at vi skulle more oss litt på din bekostning etterpå! [8D](egentlig tror jeg han var super stolt av kjæresten sin som holdt ut dette!!!)

Anders spurte når hodet stod i åpningen om han kunne få lov å filme. Jeg brølte NEI! til han, men han tenkte at jeg mente det ikke, så han ventet ti sekunder og spurte igjen. Jeg brølte nei igjen,og da kommenterte hu legen tørt til han at han burde kanskje ikke spørre en gang til[8D] Og i hvert fall ikke begynne å filme[8D]

ORIGINAL: Skrållan

JA! Det er bare så fint!! Du kledde virkelig å være gravid altså!!! [:D]

veldig, veldig enig!! [:D]

Her er høysåta mi! Vises kanskje ikke så godt på bildet siden det er mer bakover på andre siden av hodet. Men det der fikk jeg ikke gredd ut på et par dager, hehe! Jeg sitter forresten og studerer nyfødte Idamor [:)]

Sånn var forresten været 5.oktober 2006 [8|] Igjen, sambo tar nødvendige bilder på fødestua!

Lystgassbildene har jeg ikke på pcn her, men en dag skal jeg få sambo til å finne dem fram fra eksterndisken, og da skal vi ha bilderas her, og jeg lover dere - det blir ukas underholdning! [&o][8D]

Ha ha ha, så herlig høysåtebilde Skrållan[:D][:D] Kan tenke meg det var jævlig å få gredd ut den ja!

Og for et herlig unødvendig bilde da! Anders tok bilde av avisforsidene søndag 12 september han da, men nå kom han jo ikke før 13 da[:)] Samma gjorde han med Sander, da tok han den 26 august, og han kom 27. Vekldig nødvendig!

Så mørkt hår du hadde Skrållan! Satt og sånn og studerte gutta etter de var født! [:D]

Og sånne menigsløse bilder har vi mange av og!!! Og gjett hvem som tar de?? Ikke Perlemor iallefall! [8|]

Næmmen se på lille snusken Adelèn da[:)][:)] Så herlig altså[:)][:)]

Ha ha ha, så herlig høysåtebilde Skrållan[:D][:D] Kan tenke meg det var jævlig å få gredd ut den ja!

Og for et herlig unødvendig bilde da! Anders tok bilde av avisforsidene søndag 12 september han da, men nå kom han jo ikke før 13 da[:)] Samma gjorde han med Sander, da tok han den 26 august, og han kom 27. Vekldig nødvendig!

Hahaha, mannfolk er rare dyr! [:D]

Så mørkt hår du hadde Skrållan! Satt og sånn og studerte gutta etter de var født! [:D]

Og sånne menigsløse bilder har vi mange av og!!! Og gjett hvem som tar de?? Ikke Perlemor iallefall! [8|]

Ja, var veldig mørkt hår! Kooooselig å sitte sånn og studere nyfødtbabyene da! [:D]

Lurer på om mannfolka tror at bildene skal i album jeg? "La oss ta flest mulig teite bilder fra fødestua, dette må vi ha masse minner fra!" [8|]

Næmmen se på lille snusken Adelèn da[:)][:)] Så herlig altså[:)][:)]

[:D][:D]

Back
Topp