Bildetråd!

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Tenkte å legge inn noen bilder av oss, er veldig lenge siden jeg gjorde det sist!

Her er noen fra de siste ukene, Håkon har vært på båttur, og fått seg to-hjulssykkel [:D]

Nå sykkel er stas, klarte ikke å vente til vi fikk på hjelmen og kom oss ned av terrassen [:D]

Håkon og jeg prøver oss som skippere på tante og onkels store båt [:)]

Ikke lett å dørje fisk med krøll på snøret, da må ordensmennesket Håkon tre til verks [;)]

Legg gjerne inn noen bilder av ting dere har gjort i det siste [:D]

Så koselig da;) Kan tenke meg Håkon er stolt av sykkelen sin;) Så lang å fin gutt! Moro å se bilde av han, for kan ikke huske å ha sett så mange av han;)

(godt å lese han har fått seg hjelm! Ser noen fæle eksempler her i Danmark! Bla. en far som syklet med hjelm, og så satt 2-3 åringen bak på sykkelsetet uten! Var også en pappa som suste forbi FORT med en 2-3 åring usikret med beltespennende flagrende etter!!!!) uff.... )

Ellers gratulerer med tapet av de 20 kg;) Du ser godt ut på båtbildet;) ;) ;) Så koselig på båttur da!

Bilder kommer senere!

lat som jeg er limer jeg bare inn en link til et innlegg på bloggen min hvor det er en del bilder av oss[8D]

Her => http://mariazlilleverden.blogg.no/1274823864_heihei_hall.html

Jeg syns det er et ork å laste opp bilder hit, og så må jeg alltid huske på å slette de etterpå,hehe. Men bildene i det innlegget er i allefall nye[;)]

Arti å se bilder fra dere Ellen.![:D]

Emilie og meg på tidlig på morgenen. Snuppa skal til dagplejemoren, og jeg på skolen... Innom å henter henne hos pappan sin.

Hygger oss med bok... en annen dag dette tror jeg.

Prøver dukkevogna;)

Har flere bilder på facebook som noen av dere sikkert har sett;)

[img][/img]

Mirabell: Ser så deilig ut på ferie <3 Jenta di er jo bare så nusselig da;) Ser ut som om hun er veeeeldig fornøyd med den store kjærligheten;) Det er en favoritt her også, når vi tar danskebåten;) Og så kan jeg ikke unngå å se alle de forskjellige hodeplaggene;) Men det skal vel til i den sterke sola;o)

Du frister med disse bildene altså;)

ORIGINAL: emiliani

Mirabell: Ser så deilig ut på ferie <3 Jenta di er jo bare så nusselig da;) Ser ut som om hun er veeeeldig fornøyd med den store kjærligheten;) Det er en favoritt her også, når vi tar danskebåten;) Og så kan jeg ikke unngå å se alle de forskjellige hodeplaggene;) Men det skal vel til i den sterke sola;o)

Du frister med disse bildene altså;)

Så fine bilder fra deg også emiliani![:D]Frøkna har blitt så stor!Er lenge siden jeg har sett bilder fra dere nå!
Ja, hodeplagg må hun ha. Jeg blir veldig lett solbrent i hodebunnen så jeg tenker at hun som er enda lysere enn meg og har mye tynnere må jo bli lettere brent. Skal sies at vi også sprayet med solfaktor på hodet[8D]
Ja, jeg blir jo fristet til å ta en til tur av å se på bildene. 10-12 grader og overskyet er ikke akkurat sommerværet jeg bestilte[:@]

Store jenta mi ;) Så flink å perle ;)

Snuppa klar før å fare i bursdag...

Prinsessa og Prinsen på 17.Mai ;)

Så stor han har blitt. og sikkert kjekt med sykkel ja[:D]

emiliani:

Du har seriøst en av dei vakreste jentene jeg har sett! Gjett om ho kommer til å knuse hjerter da!!!

Men ikke så rart med ei så pen mor..

Ajja: Hannah har så nydelig hår!!! Og så voksen ho ser ut!!

Så mange herlige bilder!! Så store barna har blitt, lenge siden ejg har sett bilder av jentene deres emiliani og Ajja.
Emiliani, Håkon ble litt facinert av bildene, tror han kjente henne igjen: "fiiiine jenta i bilde, mamma!"

Hannah har blitt så stor, og forandret seg veldig, dette bildet var jo spesielt nydelig da

ORIGINAL: Ajja

Snuppa klar før å fare i bursdag...

Hannah er jo så fiiiiiiin Ajja! Og de krøllene i håret ahhh.... Alle ser så mere voksne ut nå, og det er så sjarmerende[:)]

Gitte_: Hun er i alle fall flink til å smile på bilder da;) hehe.... Jeg mener nok at den fotogene siden av henne har hun etter tanta si! Ikke meg i alle fall!!!

Ellen: Så koselig at han kjenner henne igjen;) Men var ikke de "kjærester" da? Eller husker jeg feil?[;)]

Back
Topp