Bildetråd *med linker*

Skrållan

Forumet er livet
Vi må skape litt liv her, så derfor vil jeg se masse bilder i kveld! [:)][:)]

Noen som har noe de vil vise frem? Kååååååm ååååååån! [:D][:D][:D]

Sist helg var vi på 5 årsbursdag i kirken. Den Åpne barnehagen hadde 5 årsjubileum. Og de feiret med åpen kirke, masse aktiviteter for barn, og vennebyendyra var på besøk. Det var det glade kaos, enormt mye folk (blandt annet skjønne Sprettyfamilien [:)])

Lager "hemmelige" morsdagskort [:D]

Også har vi hatt en fantastisk tur til Kvamskogen denne helgen. NYEDLIG vær og gode venner [:D] Både Håvard og Magnus har vært supre i skisportet. Når Håvard var sliten var det topp og sitte i Mai Taien [:)]

Vi hadde klovnerenn med premier til alle sammen [:)] Og siden Perlefar ikke er særlig stødig på ski måtte Perlemor løpe opp og hjelpe guttene ned bakkene! Virkelig god trening med andre ord [:D]
Kos i solen, litt kvikklunsj må til!

I meitaien [:)]

Perlefar har dilla på luftballonger for tiden. Er igrunn utrolig flott da!
Håvard elsker å hjelpe til på kjøkkenet[:D] Her lager vi taco til alle sammen (var 3 familier på tur)

Stort bilderas herfra!! Håper dere andre og slenger ut bilder, er så koselig å se!! [:D]

Flott! [:D] jeg også, og da skal dere få se åssen Tobias skremmer folk også, haha!

Så flotte bilder av en herlig gjeng *Perlemor*! [:D][:D]

Her er Tobias sin skremmemetode! Hør den fresinga da, haha! Og hele gutten tar i sånn at han skjelver!
http://s172.photobucket.com/albums/w32/Skraallan/?action=view¤t=014.mp4

Denne filma jeg i sommer, da Tobias skulle blåse på løvetannfrøene. Jeg ler fremdeles når jeg ser den, og gutten har kjeften full av løvetannfrø! [:D]
http://s172.photobucket.com/albums/w32/Skraallan/?action=view¤t=Videoklipp0012.mp4

Ida har laga kunst til meg i bhg:

Jeg må slutte å legge meg på gulvet med ungene, Tobias er der med en gang og skal sitte på ryggen min, og han blånekter å gå ned. Sånn lå vi på gulvet i en evighet i ettermiddag:

Han kalte meg forøvrig en mellomting mellom hest og esel, nemlig hesel! [8D]

Utrolig morsomme videoer Skrållan!! [:D] Håvard har samme løvatannblåseteknink som Tobias [8D]

Og så flott kunst da gitt! Hva har hun kalt det?

Mine gutter hopper og opp på ryggen min når jeg er på gulvet, er vist det morsomste som finnes [:D]

For noen herlige bilder Perlemor, og guri å jeg lo av videoene dine skrållan [:D][:D][:D]
Herlige Tobias [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Utrolig morsomme videoer Skrållan!! [:D] Håvard har samme løvatannblåseteknink som Tobias [8D]

Og så flott kunst da gitt! Hva har hun kalt det?

Mine gutter hopper og opp på ryggen min når jeg er på gulvet, er vist det morsomste som finnes [:D]

Hehehe, jeg håper bare han har forbedret teknikken til årets løvetannblåsesesong! [8D][:D]

Ida har ikke gitt det noe navn, annet enn "bare noe jeg laga i barnehagen til deg..." [:)]

Ryggen er stor stas her også, aller helst vil han at jeg skal bære han på ryggen dagen lang. Men det går jo ikke, hehe.

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

For noen herlige bilder Perlemor, og guri å jeg lo av videoene dine skrållan [:D][:D][:D]

Tusen takk! [:D][:D] Han er virkelig vakkerskatten min og humørsprederen i huset, så lenge han ikke trasser [;)][:D]

Så koselige bilder og videoer[:)] Har ingen bilder av ungene på denne dataen, men kan bidra med bilder av hvordan jeg muligens skal klippe meg. Har SÅ lyst å klippe meg kortkort på håret, men vet ikke om jeg tør. Så jenter, hjelp meg, hvilken av disse var kulest?

Jeg likte nr 2 og 3 best Mamma Propell! [:)] Om du tar en litt kortere lugg (altså, ikke så lang og tung lugg, om du skjønner, sånn at den går mer i øyehøyde enn midt på kinnet) på nr 3, så tror jeg den vil passe deg veldig bra! [:D]

Jeg likte frisyren på bilde nr 3 [:D] kjempe tøff

Sånn nr 3 hår pleide jeg å ha for mange år siden. [:)]

MammaPropell:

nr 3 og 6[:)] tror de hadde passet deg veldig godt[:)][:)][:)][:)]

Tror også nr. 3 hadde kledd deg veldig godt!

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

Signerer her! [:D][:D]

Og Mamma Propell, 2 eller 3! Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å drive å vedlikeholde en sånn kort hvithåret frisyre, elsker det! [:D]

Så koselige bilder naftaline! Så utrolig deilig ut med den kveldsturen! [:D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Så koselige bilder naftaline! Så utrolig deilig ut med den kveldsturen! [:D]

Helt enig! [:)]

Back
Topp