Bildetråd *inspirert*

Zerlina

Glad i forumet
Ble inspirert av fine William som ser så voksen ut Klumpen min synes jeg ser ut som en ettåring. Men på et par bilder ser han mye eldre ut, kjenner ham nesten ikke igjen. Flash forward til hvordan han blir når han blir større? Det er et eller annet med uttrykket, tror jeg.

Har du noen bilder av gullet ditt der han/hun plutselig ser mye eldre ut? Få se! [:)]

så hærlig. der så han ordentlig stor ut ja[:D]

ORIGINAL: nate85

For en gossin liten pjokk[:D]

Her er mi lille tulle, som plutselig så så veldig stor ut[&:] (disse bildene er tatt med et par ukers mellomrom)

Ser ut som om hun er fire år [:D] Supersøt! Veldig lik mammaen sin, er hun ikke?

Hehe, sånn en søt tråd!! Fine unger[:)]  Hadde ikke så mange å legge ut selv, for hun ser like ettåring ut på alle synes jeg[:D]

ORIGINAL: Miss Fat

Her er min store jente tatt nå i august.

Så voksen hun var på det tredje bildet! Nesten skolejente [:-][:D]

ORIGINAL: *Lesehesten*

Nydelige er de alle sammen!

Kanskje det har noe med hårsveisen å gjøre + at de begynner å legge av seg babyfettet?

Hehe, her er det lite hår å snakke om. Men han ser jo også nyklipt ut hele tida, nettopp av den grunn. Kan godt ha noe med kinnene å gjøre, det er vel en del babyfett som forsvinner nå som stort sett alle løper rundt.

Ikke Quote

Her er lille/Stor 1åringen min[:D][:(][:D]

Michelle ser stor ut på alle bilder!

Her er min lille/store gutt, som har blitt hele 16 mnd (!) allerede[:D]

ORIGINAL: Que

For en søtnos! [:)] Synes det var litt av det samme som jeg ser hos min egen, at det er uttrykket som gjør ham så stor. Bråmoden, liksom.

ORIGINAL: Zerlina

ORIGINAL: Que

For en søtnos! [:)] Synes det var litt av det samme som jeg ser hos min egen, at det er uttrykket som gjør ham så stor. Bråmoden, liksom.

Enig ja.. Kommer flere og flere av de øyeblikkene nå.. Tenker flere ganger "hvor ble den lille babyen min av??"

Sååå fine bilder! Jeg synes det er helt vilt å tenke på de er over året alle sammen.
De vokser så altfor fort.

Vi har en HERLIG tid foran oss!![:D]

Så store allesammen er blitt! [:D][:D]

Snuppa mi på båttur

Back
Topp