Bildetråd Igjenn ! *Grimaser*

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Er det noen som er med ? Syns det er så morro med bildetråder også siden det kom noen morsome grimaser i den forrige tråden så kan vell alle gjøre det ? .

[:D]

Forresten, det er det samme om det er hunden din, ungen , mannen eller en appelsin liksom. :p
Jeg legger inn når jeg kommer fra kontroll..

Oke.. nå håper jeg ingen dør altså, men dette er noe av det styggeste som finnes av meg og bestevenninna mi [:D][:D]

Hihihi så morsomt[:D]

Lekrere brudebilde finner du neppe. Mannen og meg med våre forlovere. [:D]
*dergikkduglippavnoegitt[;)]*

Og så pene foreldre får jo selvsagt et vakkert avkom, storebror:
*

Lillesøster har ikke lært seg grimaser enda.... Men de kommer nok!

Krizwizz.. Vakkert!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: eilejoha

Krizwizz.. Vakkert!!!!!!!!!!!!!!

Haaeha , Her var det mye bra :p

*Boorte*

Pictures gone wrong[8D]

Må bare lete litt til,more to come[8D]

HOLD DERE FAST!!

En helt normal familie!
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v3344/41/83/853630413/n853630413_6827405_1324049.jpg/image]
Litt for mye godis i det siste!!

åååå herregud mormarion! Dere er jo griselekre hele gjengen!!!
At ei så nydelig dame kan bli så utrolig stygg! Haha [:D][:D]

ORIGINAL: IrenePirene

åååå herregud mormarion! Dere er jo griselekre hele gjengen!!!
At ei så nydelig dame kan bli så utrolig stygg! Haha [:D][:D]

nåå, takk! Så søt du er! haha. Ja, jeg kan bli grååååådig stygg!

ORIGINAL: Kriswizz

Åååå mormarion! Læææækkert! [:D]

nåå, takk!! hahaha.

hehe, mange artige bilder her [8D]

Krisswizz: jeg flira og lo..  ha-ha-ha.. fantastisk herlig bilde!!!!!

Hi-hi..  noen fra meg:

Dette har Solskinn tatt... vi tok bilder av hverandre hvor vi skulle skremme hverandre.. he-he.. tror hun flira mer enn hun ble redd.. ;)

Sommerferie 2009..  i badeland..  jeg og Solskinn ned sklia i utebassenget..  Hadde tatt den mange ganger.. men nå  sklei jeg når vi landa, så jeg havna under vannet.. holdt ungen høyt opp for å ihvertfall prøve å få henne opp av vannet..  sklei flere ganger før jeg endelig kom meg opp..  Hosta og harka og spytta...  he-he-he..
Det morsomste var at bassenget var ikke så dypt.. så når jeg forskrekket spurte Solskinn om hun ble redd når hun var under vannet.. så sa hun: jammen mamma..  jeg var nesten ikke nær vannet jeg!!  he-he.. jeg holdt henne så høyt at hun hadde vann bare opp til knea....  Ha-ha-ha...

På tur i skogen sammen ei veninne!  :)

fleeeeeer fleeeeer!!

på kjøpesenter iført pologenser, jobbebukse og fjellsko. Rett fra skogen!

Bildet på t-skjortene venninnene mine fikk med seg på rundtur i sør-amerika. Bakpå den ene stod det, Im a natural blond, please talk slowly. Og den andre, good girl go to heaven, bad girls go wherever they want!

ORIGINAL: Windy

Krisswizz: jeg flira og lo..  ha-ha-ha.. fantastisk herlig bilde!!!!!

Hi-hi..  noen fra meg:

Dette har Solskinn tatt... vi tok bilder av hverandre hvor vi skulle skremme hverandre.. he-he.. tror hun flira mer enn hun ble redd.. ;)

Sommerferie 2009..  i badeland..  jeg og Solskinn ned sklia i utebassenget..  Hadde tatt den mange ganger.. men nå  sklei jeg når vi landa, så jeg havna under vannet.. holdt ungen høyt opp for å ihvertfall prøve å få henne opp av vannet..  sklei flere ganger før jeg endelig kom meg opp..  Hosta og harka og spytta...  he-he-he..
Det morsomste var at bassenget var ikke så dypt.. så når jeg forskrekket spurte Solskinn om hun ble redd når hun var under vannet.. så sa hun: jammen mamma..  jeg var nesten ikke nær vannet jeg!!  he-he.. jeg holdt henne så høyt at hun hadde vann bare opp til knea....  Ha-ha-ha...

På tur i skogen sammen ei veninne!  :)

Du er så fiiin Har lyst til å hoppe gjennon skjermen og gi deg en goood klem <3

Back
Topp