L Lunaluu Gift med forumet 16 Feb 2011 #41 ORIGINAL: Hello_Cupcake HVA???? Er du siamesisk tvilling???[8D][8D] Hva heter hu a??
H Hello_Cupcake Elsker forumet 16 Feb 2011 #42 Ja tenkte det var på tide å komme ut av skapet Just in case, men hvis dere ser noen rare tråder eller svar så er det bare Hello-Cuppie som skriver.
Ja tenkte det var på tide å komme ut av skapet Just in case, men hvis dere ser noen rare tråder eller svar så er det bare Hello-Cuppie som skriver.
L Lunaluu Gift med forumet 16 Feb 2011 #43 ORIGINAL: Hello_Cupcake Ja tenkte det var på tide å komme ut av skapet Just in case, men hvis dere ser noen rare tråder eller svar så er det bare Hello-Cuppie som skriver. HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA!!! Nå ler jeg høyt! HAHAHAHAHAHA
ORIGINAL: Hello_Cupcake Ja tenkte det var på tide å komme ut av skapet Just in case, men hvis dere ser noen rare tråder eller svar så er det bare Hello-Cuppie som skriver. HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA!!! Nå ler jeg høyt! HAHAHAHAHAHA
Fått sin egen Emily Gift med forumet 16 Feb 2011 #44 ORIGINAL: EogR Ikke har jeg gredd meg og ikke er jeg sminka, men det duger kanskje allikevel [:D][:D] liker <3 åh, dere er bare best! [:D]
ORIGINAL: EogR Ikke har jeg gredd meg og ikke er jeg sminka, men det duger kanskje allikevel [:D][:D] liker <3 åh, dere er bare best! [:D]
L Lunaluu Gift med forumet 17 Feb 2011 #45 ORIGINAL: Jaujarn Trøttismamma![:)] [img] Pen mamma kalles det der![:)]