L Lunaluu Gift med forumet 16 Feb 2011 #1 Jeg vil se DERE nå!! Lenge siden det har vært en sånn tråd nå, så da forlanger jeg respons!![:D][:D][:D] Jeg er søt as always[8D]
Jeg vil se DERE nå!! Lenge siden det har vært en sånn tråd nå, så da forlanger jeg respons!![:D][:D][:D] Jeg er søt as always[8D]
Linken Elsker forumet 16 Feb 2011 #2 HA HAHAAHAHAH HHAAAHAH AHAHAHAAH... OFF!!! Morgen tryne, morgen hår.... [8|] OMG eg e kul.. *I wish lizzm*
HA HAHAAHAHAH HHAAAHAH AHAHAHAAH... OFF!!! Morgen tryne, morgen hår.... [8|] OMG eg e kul.. *I wish lizzm*
B Byebye Guest 16 Feb 2011 #6 Du ba om det... hahahaha... Syk, fett hår, sliten i trynet og ja... syk...
Mommy86 Glad i forumet 16 Feb 2011 #7 Sånn føler jeg meg: Her prøver jeg mitt ytterste for å se nogenlunde frisk ut: Ha en strålende dag!!
Linken Elsker forumet 16 Feb 2011 #8 Girls, you are beautiful.. *Den sangen vet dere* [:D] Bare at i den sangen er det girl.. Jaja, det visste dere sikkert Fiiine fine dere [:)]
Girls, you are beautiful.. *Den sangen vet dere* [:D] Bare at i den sangen er det girl.. Jaja, det visste dere sikkert Fiiine fine dere [:)]
2 guttegull Forelsket i forumet 16 Feb 2011 #9 Juhuuuu[:D] Uploaded with ImageShack.us[/image] [/image] hmmmm....skjønner ingenting av "nye" imageshack...
Juhuuuu[:D] Uploaded with ImageShack.us[/image] [/image] hmmmm....skjønner ingenting av "nye" imageshack...
B Blacksau Glad i forumet 16 Feb 2011 #10 haha Hahaha, ser ut som kidn e most oinner boooben, men d e altså ikke tilfelle:P
tinuzz Elsker forumet 16 Feb 2011 #13 Sikkert litt dum nå, men når jeg tar bilde med web cam åssen får jeg det inn her da? [:D]
Frk_superglad85 Glad i forumet 16 Feb 2011 #14 this is meee.... [8D] Litt mørkt bilde meeen[8D] ser ringan rundt øyan bynne å bli litt i drøyaste laget [8D]
this is meee.... [8D] Litt mørkt bilde meeen[8D] ser ringan rundt øyan bynne å bli litt i drøyaste laget [8D]
S spentoghåper Elsker forumet 16 Feb 2011 #15 Her er jeg.... Rimelig sliten og dratt, har i tillegg ikke stelt meg, skal nemlig trene straks, så da blir det dusj etterpå[;)] [/image]
Her er jeg.... Rimelig sliten og dratt, har i tillegg ikke stelt meg, skal nemlig trene straks, så da blir det dusj etterpå[;)] [/image]
tinuzz Elsker forumet 16 Feb 2011 #19 Tror du må ta :Image så bilde og image igjen[;)] [;)]Har egentlig ikke peil altså :) hehe
K Karita Glad i forumet 16 Feb 2011 #20 ORIGINAL: tinuzz Tror du må ta :Image så bilde og image igjen[;)] [;)]Har egentlig ikke peil altså :) hehe Fikk det til[:D][:D]
ORIGINAL: tinuzz Tror du må ta :Image så bilde og image igjen[;)] [;)]Har egentlig ikke peil altså :) hehe Fikk det til[:D][:D]