bildetråd for julepynt

Reinbue

Forumet er livet
Tenkte vi kunne ha en bildetråd for julepynt her, så kan vi skryte litt av julestemninga i de tusen hjem...og kanskje hente litt inspirasjon (det er iallefall mitt ønske)

Her er julestemninga i vinduskarmen min

Jeg er fattig student, så her tar vi det litt etter litt når jeg kommer over no som er billig!
Må handle inn no nisser ser jeg.

Koselig reinbue! [:)][:)][:)]

Så koselig[:)][:)]

Skalse om jeg får tatt noen bilder her hjemmei morgen[:)]

Har ikke noe julepynt oppe vi... skal flytte om bare en drøy uke så blir ikke til at jeg gidder å pakke opp julepynten for å pakke den ned igjen om en uke... men er ganske trist her hjemme uten når du ser så fint naboene har det rundt oss [8|]

Koselig[:)]

Jeg tror vi har flyttet til Grinchens hjemland, for av naboene er det bare oss og et par til som har julestjerne og annet stas man kan se utenfra[&o] Og her bor det 12 familier bare i dette huset, og det er fem andre blokker med like mange leiligheter i rett i nærheten...

Jeg er i sjokk, men kommer muligens sterkere tilbake med litt av julepynten vår senere... Må må det leses!

ORIGINAL: Medusa_83

Koselig[:)]

Jeg tror vi har flyttet til Grinchens hjemland, for av naboene er det bare oss og et par til som har julestjerne og annet stas man kan se utenfra[&o] Og her bor det 12 familier bare i dette huset, og det er fem andre blokker med like mange leiligheter i rett i nærheten...

Jeg er i sjokk, men kommer muligens sterkere tilbake med litt av julepynten vår senere... Må må det leses!

Hvor bor du? [:)]

Back
Topp