BILDETRÅD-LEK !!

ORIGINAL: Pixiee

to sæææk [:D]

Wiii..

bilde mitt er gammelt. men de er blandt favorittene.. har fler, men ja.. de er inne på rommet i skapet ved siden av der Mia sover [8D]

Føttene mine boikotter alle skoene mine.... Har nesten ingen sko som passer etter svangerskapet... [&o][:(]

Men har lyst på noen sånne! [:D]

ORIGINAL: Summer Frost

Føttene mine boikotter alle skoene mine.... Har nesten ingen sko som passer etter svangerskapet... [&o][:(]

blæææææææææææææææææææææ... fikk ikke til her.. imageshack drite tuller seg.. men er noen sånne jeg har .... Fikk for halv pris på Mani nå [:D][:D][:D][:D][:D] 500 kr istedenfor 1000 mener jeg.. husker ikke [8D] går litt over kneet med hel, også sku jeg poste shox skoene mine og noen pumps heheheh [8D][8D][8D]

ORIGINAL: Chalotte

Jeg har disse i rød, og jeg elsker de!! [:D]

HAAALLLOOO SEXY MAMA!!! De var driiiitkule da!! Men mine høyhelte dager er nok over....klarer ikke å gå i sååå høye sko lenger![:(][:(]

ORIGINAL: Pixiee

ORIGINAL: Summer Frost

blæææææææææææææææææææææ... fikk ikke til her.. imageshack drite tuller seg.. men er noen sånne jeg har .... Fikk for halv pris på Mani nå [:D][:D][:D][:D][:D] 500 kr istedenfor 1000 mener jeg.. husker ikke [8D] går litt over kneet med hel, også sku jeg poste shox skoene mine og noen pumps heheheh [8D][8D][8D]

MISUNNELIG!!!!!!!!!!!!!!!! [:@][8|][8D]

Back
Topp