BILDETRÅD *inspirert*

Etter husvask og klesvask nyter jeg nå en kopp kaffi og synet av de søte sokkene som bestemor har strikket til frøkena :love2
Ha en strålende lørdag alle sammen!!!

Etter husvask og klesvask nyter jeg nå en kopp kaffi og synet av de søte sokkene som bestemor har strikket til frøkena :love2
Ha en strålende lørdag alle sammen!!!

Så søte og fine de var!! :-) Nyt kaffen! Ha en videre fin lørdag :-)

Takk for det, Ovelia&Orange!! Jeg har faktisk sett på converse "skoene" på nettet jeg også....de er så utrolig søte!!!!! Heldig du som fikk de, enda kjekkere med hjemmelagde!!!!! :) ha en fin fin kveld!

Etter en kaffi tår og beina høyt "måtte" jeg på litt shopping...snupps har nå fått enda en sparkebukse, en body, en nusselig lue og to smokker!image.jpg Det var dagens fangst <3

De conversene er så kule! Heldig du som fikk dem :D

Nå har endelig strikkelysten sneket seg tilbake :D jeg holder på med dress til babyen ♥

Vedlegg

• 1378619146262.jpg
    1378619146262.jpg
    48,9 KB · Visninger: 45
ImageUploadedByBV Forum1378627051.892511.jpg

Elsker sommer og båtliv :)

De conversene er så kule! Heldig du som fikk dem :D

Nå har endelig strikkelysten sneket seg tilbake :D jeg holder på med dress til babyen ♥

Misunner dere som kan å strikke jeg :-) Jeg har også lyst til å strikke, men jeg vet at slike prosjekt ikke passer meg (Har prøvd maaange ganger). Greit å kjenne sine begrensninger også! Du må vise oss sluttresultatet da :-)

Har kost meg med å lage vognpynt I kveld!!! :)
Nå er det smokkesnorer som skal perler ;)

Back
Topp