bildet som vises på innlegg...!?

Lillemumma*KL

Forumet er livet
hvordan var man la inn igjen? bildet mitt begynner å bli litt gammelt... men så er d jo plass til bare små bilder der, åsså husker j ik åssen j gjorde så j fikk d mindre og til å passe der... for j har ik noe progr. på dataen som j kan forminske med... husker noen forklarte meg sist, men husker ik hvorda...*glemme*[:D]

*spise bokstavkjeks*

se på topp der ligger en tråd som heter bv's viktigste tråder, der finner du oppskrift på avatar osv...

Kanskje det kan hjelpe deg.

Prøv denne linken her: http://www.imageshack.us/index.php

ORIGINAL: lillemumma

hvordan var man la inn igjen? bildet mitt begynner å bli litt gammelt... men så er d jo plass til bare små bilder der, åsså husker j ik åssen j gjorde så j fikk d mindre og til å passe der... for j har ik noe progr. på dataen som j kan forminske med... husker noen forklarte meg sist, men husker ik hvorda...*glemme*[:D]

ble ik klokere j... når j har forminsket bildet mitt på imageshack, hvordan legger j d inn her da???
Beklager hvis j blir mye=) hehe... j er bare utrolig treg i hodet akkurat nå, klarer ik tenke meg fram til d en gang.... prøver å dunke meg selv, men blir ikke klokere av d...

*stå på hodet kansje*

Inne på din profil, trykker du der det står laste opp avatar, så oppdaterer du nederst på siden[:)]

Høyreklikk på bildet du vil ha når det er forminsket til riktig størrelse og kopier koden/linken og lim inn på din avatar i din profil.
ORIGINAL: lillemumma

ble ik klokere j... når j har forminsket bildet mitt på imageshack, hvordan legger j d inn her da???
Beklager hvis j blir mye=) hehe... j er bare utrolig treg i hodet akkurat nå, klarer ik tenke meg fram til d en gang.... prøver å dunke meg selv, men blir ikke klokere av d...

*stå på hodet kansje*

Back
Topp