bildesignatur?

Hvordan får man bildet der?? [8|]

ORIGINAL: theani

Hvordan får man bildet der?? [8|]

lurer jeg å på
skjønner ikke helt hvordan jeg skal få lagret bildet som signatur, trodde man måtte ha en sånn remse med koder???[8|]

Hvis dere høyreklikker på det bildet deres vil ha så velger dere kopier bildelinken, og så limer dere den inn på signaturfeltet. Husk bak, uten mellomrom.

[:)]

ORIGINAL: Bina

Valgte meg en som jeg liker, men skrifta kunne vært litte granne større [:)] Men skal ikke klage altså.

¨
Er dissa bedre da??

Flink du er!
Stjal meg en jeg... [:D]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: Bina

Valgte meg en som jeg liker, men skrifta kunne vært litte granne større [:)] Men skal ikke klage altså.

¨
Er dissa bedre da??

Takk så snill du er :D

ORIGINAL: Tomlinge

Oi, så mange fine! Hvordan klarer man å velge?!
Hadde litt vanskeligheter med det selv. man må bare velge en [;)]

ORIGINAL: Tomlinge

Oi, så mange fine! Hvordan klarer man å velge?!

Elle melle og så kan du bytte på litt en gang i uka...

Får ikke plass jeg...

Hmm..Finne på noe lurt..[8D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Hvis dere høyreklikker på det bildet deres vil ha så velger dere kopier bildelinken, og så limer dere den inn på signaturfeltet. Husk bak, uten mellomrom.

Det var akkurat det jeg mente jeg skulle gjøre.. så jeg gjorde.. Men ser ingen bilder i signaturen min jeg. Så den da jeg var inne på profilen min da.. Hm..

Du kan jo quote innlegget og da er det jo bare å kopiere linken og legge inn i signatur i din profil...[:)]

Takk for hjelpa[:)] jeg klarte det, fine signaturen (var vanskelig å velge hvilken da)

jeg stjal meg en signatur jeg også... [:D]   snille damene som lager så fine signaturer til oss

Hos meg er det ingenting som heter kopier bildelinken, bare kopier eller lagre bilde som. What to do?

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Hos meg er det ingenting som heter kopier bildelinken, bare kopier eller lagre bilde som. What to do?

sammer her....

Back
Topp