BILDERAS!!!

Zera

Forumet er livet
Kjøpte matchende antrekk til tuva og sofia igår...[:)]
Husker mamma hadde på meg og søsteren min samme klær når vi var små og vi HATET det, men ser ut til at jeg begyner med det samma... hehe

"SE PAPPA!!!" hihi

Susse på lille søster HELLE tiden.. Vet ikke hvor populært Sofia synest det er da...[8D]

Sover godt her................................

Første gang jeg og Sofia dysjet ilag... Hu ELSKET det [:)]

Lille Smurfen min

SÅNN! Skal ikke plage dere mer IDAG!! må jo bare skryte av de små englene mine[:D]

så hærlig bilder. de er så nydelig altså.

hun har jo blitt så stor. tiden flyr av gårde.

åssen synes du det er med to tette i hus?
hvordan tar tuva det?

nå er det ikke lenge før jeg er i samme sko som deg[:)]

ORIGINAL: *Prinsessa

hvordan tar tuva det?

Til nå har det gått overraskende bra..
Tuva er litt sjalu, men har aldri latt det gå utover Sofia.. Hu lar det går utover meg å typen til tider, men heller det en at hu slår Sofia eller noe..[:)]
men ellers er det sånn som det er ellers når man får nye barn, prøver å bli kjennt med det nye vesenet, hvordan hu er osv..
Prøver å holde alle rutiner som vanlig med Tuva, og det har gått bra[:)] Prøver seg inni mellom med skriking på kvelden etter vi har lagt hu, men hu gir seg fort...[:)]

Er veldig glad for at jeg har typen hjeme til hjelp da, godt å ha han her merker jeg[:)]

Og det å ha to tette i hus, er travelt til tider, siden de begge to har forskellige behov til forskellige tider, men bortsett fra det har det gått kjempe bra faktisk... er positivt overrasket[:)] (en så lenge[8D])

så fine dem var med likt antrekk [:)]
de er superskjønne begge to [;)] og sååå like da[:)]

ORIGINAL: lima87

så fine dem var med likt antrekk [:)]
de er superskjønne begge to [;)] og sååå like da[:)]

ja,de har blitt mer lik nå i det siste[:)]

Så stor vesla har blitt...[:)] Skal si tida flyr ja...Di gode bolle kinna....åh gleder meg mer og mer til det er min tur nå...
Nydelig jenter du har Zera [:)]

Så helskjønne da!!! 

Så fiiine jenter [:D] De ligner mer og mer på hverandre ja!

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: *Prinsessa

hvordan tar tuva det?

Til nå har det gått overraskende bra..
Tuva er litt sjalu, men har aldri latt det gå utover Sofia.. Hu lar det går utover meg å typen til tider, men heller det en at hu slår Sofia eller noe..[:)]
men ellers er det sånn som det er ellers når man får nye barn, prøver å bli kjennt med det nye vesenet, hvordan hu er osv..
Prøver å holde alle rutiner som vanlig med Tuva, og det har gått bra[:)] Prøver seg inni mellom med skriking på kvelden etter vi har lagt hu, men hu gir seg fort...[:)]

Er veldig glad for at jeg har typen hjeme til hjelp da, godt å ha han her merker jeg[:)]

Og det å ha to tette i hus, er travelt til tider, siden de begge to har forskellige behov til forskellige tider, men bortsett fra det har det gått kjempe bra faktisk... er positivt overrasket[:)] (en så lenge[8D])

Det var koslig å høre[:)]
Ja travelt kan det nok bli.
Føler det kommer til å gå litt skeis når Linnea plutselig skriker at hun må på do, for da må hun bæsje fort og om jeg sitter å ammer er det ikke bare å kaste fra seg babyn[8|] og løpe med hu på do. nå som ho har vært så flink til å sifra.
men håper sjalusien ikke spiser oss opp[8D]
Og jeg er alene med de to på dagtid...spennende.[&:]
Synes det er så nydelig å se når aprilbabyene holder sine nye søsken for tiden. Rart liksom...
Her er det ikke lenge siden vi pressa ut ungene i fjor og lovet oss selv å aldri føde mer fordi det var så vondt og her føder vi igjen[8D]
Deilig at typen stiller opp også[;)]
Nydelig jenter du har uansett[:)][:)]

Søøøte dere er![:)] Tuva minner meg om Matheo for de har samme sveis![:D]

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Søøøte dere er![:)] Tuva minner meg om Matheo for de har samme sveis![:D]

hehe[:)]
ja,ser det[:)]

Tusen takk, jenter[:)]
Er veldig stolt over mine 2 små.. Gleder meg til Anette kommer oppover å skal se Sofia[:)]

Tihi..så kos med like klær da!!! Blir akkuart som mamman din ja..hehe!!

Kjempefine jenter har du, synes de er veldig søskenlik ja!
Regner med minste får gjennomgå litt?
satser på en hardfør lillesøster her i huset iallefall...haha![:D]

Back
Topp