Bilderas borte;)

*charaina*

Betatt av forumet
bilder borte

Fine familien, også utrolig snilt av christine. Morsomt at dere har funnet hverandre. [:)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Fine familien, også utrolig snilt av christine. Morsomt at dere har funnet hverandre. [:)]
[:)] Den bæreselen såg digg ut!

Nåhhh så masse fine bilder... Vettu hva???? Jeg ser at Magnus er faren til Neo. Og jeg ser aldri sånnt[8D] Eneste forskjellen er at Neo er litt rundere enn Magnus[8D][8D]

Søte babyen, søte Nora og enda søtere mamma[:D][:D][:D]

(Digger digger vogna[;)] )

SINNSYKT FIN SENG!!!! Så utrolig flink! Noe av det fineste og så kjekt med den skuffen! Bør sende inn til noen som masse produserer, kanskje de kjøper ideen!!!

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: schnuppaluppa

[:)] Den bæreselen såg digg ut!

Den er digg.. super duper når mann skal gå et lite stykke.. Eller har 2 små barn[;)]

Gu så fin seng. Det der kan mannen din altså!!!!!!
Bestiller en slik til neste baby[8D][8D] hoho

ORIGINAL: ..christine..

bestilling mottatt[:D] greit det sa han, bare det er litt lenge til(og det er det såvidt jeg vet[8D])

ORIGINAL: *charaina*

ORIGINAL: ..christine..

bestilling mottatt[:D] greit det sa han, bare det er litt lenge til(og det er det såvidt jeg vet[8D])

Hehe.. Det er det[;)][;)]

Så flink Christine er!!!!!!!! IMPONERT! [:D][:D][:D]

Nydelig storesøster og nydelig lillebror - digger bæsjebildet! [:D][:D][:D]

Og så flink mannen din er - senga er jo NYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og siste komplementet i denne omgangen; Syns du ser SMASHING ut! [;)][;)][;)]

Så fine bilder[:D][:D] Og så snill Christine er[:D][:D]

WOOOOOOOOOOOW sier nå jeg[:D]

for en nydelig gutt, så utrooolig hærlig[:)] ser også likhet til pappan[;)]

for en dame, christine, syke syke...så snill du er[:)]

for en sinnsyk fin seng, shit, han er syyyyyyykt flink da... tror han lett får solgt den til maaaaaaaange[:D]

wow, så utrolig søte dere er, Nora og mamman[;)]

wow wow wow

For en nydelig familie du har! Lillegutt er jo så skjønn Og Christine er jo virkelig fantastisk snill!! [:)]

Å HERREMINHATT for ei flott seng - fytti!! Jeg er målløs - ja den burde dere vise frem altså, få noen til å selge!![:D] Og snille snille christine, den posen var nyyydelig - flott stoff[:)]

Og ikke minst da, se nydelige lille gutten deres *sukk*

ORIGINAL: KathMor

Å HERREMINHATT for ei flott seng - fytti!! Jeg er målløs - ja den burde dere vise frem altså, få noen til å selge!![:D] Og snille snille christine, den posen var nyyydelig - flott stoff[:)]

Og ikke minst da, se nydelige lille gutten deres *sukk*

Må signere denne!! [:D]

WOw!! Har han laget den senga der?? Lager han på bestilling eller?! [:D] Steike den var flott! 

WOw!! Har han laget den senga der?? Lager han på bestilling eller?! [:D] Steike den var flott! 

ja, den er virkelig fin[:D] Det som er sykt er at om han skulle tatt betalt for materiell, arbeidstimer, maling og malingsjobb så ville senga kosta ca 15 000[:-][8D] Det er sykt assa[:D]

ja, den er virkelig fin[:D] Det som er sykt er at om han skulle tatt betalt for materiell, arbeidstimer, maling og malingsjobb så ville senga kosta ca 15 000[:-][8D] Det er sykt assa[:D]

wææææ. det var dyrt. Hvor lang tid har han brukt på den?

Men uansett så er det ekstra kos med hjemmelaget. Har så lyst på vogge jeg. Sånn til å ha i stuen. Synest det virker så koselig[;)]

DU tror den er verd alle pengene asså! Den var bare rå flott!

Back
Topp