Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: IvaraOysann det tenkte jeg ikke på, ble nok litt blenda av den søte lille frøkna der[8D]
Vakre Mari
Nydelig dåpskjole dere hadde til henne, og så ut som det var fint dekket bord også. Stor dag for både Mari og mamman og pappan det der [:)]
twinanne: tror du ikke det blir litt upraktisk med avstandsforhold for sånne små? [8D]
ORIGINAL: twinanne
ORIGINAL: IvaraOysann det tenkte jeg ikke på, ble nok litt blenda av den søte lille frøkna der[8D]
Vakre Mari
Nydelig dåpskjole dere hadde til henne, og så ut som det var fint dekket bord også. Stor dag for både Mari og mamman og pappan det der [:)]
twinanne: tror du ikke det blir litt upraktisk med avstandsforhold for sånne små? [8D]
Så jeg tenkte ikke logisk...hm..jeg for holde gutten min her nede[;)]
ORIGINAL: vestlandsjento
ORIGINAL: twinanne
Vakre Mari
Så jeg tenkte ikke logisk...hm..jeg for holde gutten min her nede[;)]
Kanskje mi snuppa hadde vært nåke[;)][:D] Me kommer nok tilbake til Tønsberg ein vakker dag[8D][;)]
ORIGINAL: ElinR
eller hva med min snuppe da twinanne, noe for DA?[8D]