*Bilderas av snuppa mi*

[miss]

Forumet er livet
*POFF*

Så nydelig lita snuppe du har

Nydelig snuppa da der

Så kjekt at dåpen var vellykka[:)] Me ska ha dåp på Stord 2. juledag. Ville ha da "heima" sånn at alle kan komma. E ganske spent på kirka sio ho e såpass stor då.. Ho sover omtrent aldri på armen meir og kan væra ganske så utålmodig til tider[8D]

Så fine julebilder du hadde tatt[:D]

Så nydelig dåpsbarnet var, ser ut som det var en kjempefin dåp.

Og til slutt søt liten nissejente du har, kanskje jeg skal presentere min lille nissegutt for henne....hadde blitt et nydelig par[8D]

ORIGINAL: Ivara

Vakre Mari

Nydelig dåpskjole dere hadde til henne, og så ut som det var fint dekket bord også. Stor dag for både Mari og mamman og pappan det der [:)]

twinanne: tror du ikke det blir litt upraktisk med avstandsforhold for sånne små? [8D]
Oysann det tenkte jeg ikke på, ble nok litt blenda av den søte lille frøkna der[8D]
Så jeg tenkte ikke logisk...hm..jeg for holde gutten min her nede[;)]

ORIGINAL: twinanne

Vakre Mari

Nydelig dåpskjole dere hadde til henne, og så ut som det var fint dekket bord også. Stor dag for både Mari og mamman og pappan det der [:)]

twinanne: tror du ikke det blir litt upraktisk med avstandsforhold for sånne små? [8D]
Oysann det tenkte jeg ikke på, ble nok litt blenda av den søte lille frøkna der[8D]

Kanskje mi snuppa hadde vært nåke[;)][:D] Me kommer nok tilbake til Tønsberg ein vakker dag[8D][;)]

ORIGINAL: tullemor79

Så nydelig lita snuppe du har

For ei herlig lita tulle!! Flotte bilder fra den store dagen![:)]

Og nissebilder da... så skjønne!!

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: twinanne

Vakre Mari

Kanskje mi snuppa hadde vært nåke[;)][:D] Me kommer nok tilbake til Tønsberg ein vakker dag[8D][;)]

He he...det hadde vært greiere så hadde de bodd i nærheten av oss....slik at vi kan ....ok da ikke trenge oss på alt for mye menre jeg selvfølgelig...men men det er nok desverre ikke våres valg, eller godt er det...men de må jo bli presentert for værandre når dere kommer hit[;)]

for ei nydelig jente du har

Så utrolig vakker.
Gratulerer med overstått dåp, så ut som dere hadde en kjempe dag.

ORIGINAL: ElinR

eller hva med min snuppe da twinanne, noe for DA?[8D]

He he...søt hun også. Er jo ikke så langt til deg[;)]

Men jeg advarer deg han er en skikkelig casanova så langt, er ikke så veldig trofast enda.
Men han har ei jente som han allerede har sjarmert i senk...de stråler opp begge to når de ser hverandre på babysvømming. Hun er 2 dager eldre enn veslegutten min.

Men de kunne jo bli presentert for hverandre da snuppa de og DA[8D]

Back
Topp