bilder

Babyynr4

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
ifra baby svømmingen idag på bloggen min:) forrige gang tok di undervannsbilder, men da var mira syk, så vi fikk ikke vert me på det[:(]typisk!

http://maritaogmira.blogspot.com/

Så fine bilder !! Ser ut som om hun koser seg i vannet...[:D] Er det pappa`n hun bader med ??

ORIGINAL: RonjaR

Så fine bilder !! Ser ut som om hun koser seg i vannet...[:D] Er det pappa`n hun bader med ??

jepp det er pappaen[:D] jeg ville ta bildene så fikk han være i vannet. hehe

fine bilder assa [:D]

prøvde å legge kommentar men det gikk ikke![:o]

Finde bilder du har av de to! Og så må jeg bare si at du er så utrolig pen![:)] tihihi du har et utrolig nydelig ansikt![:D]

ORIGINAL: Embrik`s mam

fine bilder, var du fotograf?

ja jeg tok bildene, hehe. så fikk han bli me på bildene[:D] men bildene ble litt dårlig kvalitet siden jeg bare brukte digital kamera,, gadd ikke drasse me meg speilrefeleksk.

ORIGINAL: *StickersAndGluedots

Finde bilder du har av de to! Og så må jeg bare si at du er så utrolig pen![:)] tihihi du har et utrolig nydelig ansikt![:D]

hmm rart det ikke gikk an å legge inn kommentar[8|] takk for det du! [:)] ser ut som et dass uten sminke, derfor jeg ikke ville bli me på bildene på svømmingen, hehe

ORIGINAL: fjerdemam

Så kjekt å se bilder fra andre sin babysvømming også!
Spesielt når jeg er instruktør selv.
Dere har en fin kosestund i bassenget ser jeg!

ja det har vert veldig koselig i vannet, iallefall siden mira trives så godt også[:)]

når er det vanlig å slippe dem i vannet? at di flyter/er under vann alene liksom?

ORIGINAL: *StickersAndGluedots

nå så jeg kommentaren din[:D]måtte bare godkjenne den først(fikk mail)[:D]hehe.. såå koselig skrevet! [:)]

ORIGINAL: MammaTilMira

Så kjekt å se bilder fra andre sin babysvømming også!
Spesielt når jeg er instruktør selv.
Dere har en fin kosestund i bassenget ser jeg!

ja det har vert veldig koselig i vannet, iallefall siden mira trives så godt også[:)]

når er det vanlig å slippe dem i vannet? at di flyter/er under vann alene liksom?

Linea hopper fra kanten selv ,svømmer litt så tar jeg henne, hunn svømmer også litt selv fra meg inn til kanten og drar seg opp til kanten....
Der er bare dere som må tørre å la de få svømme litt selv, også kommer det ann på hva innstuktøren har vist dere da, hva dere lærer, er du på første eller andre kurset?

oi skal si linea er flink!! [:)] Dette er første kurset, skal melde meg på neste gang også nå..
vi sender henne under vann til hverandre, men vi slipper henne ikke....

Kjempe fine bilder [:D] ser så morsomt ut å være på babysvømming [:)]

ORIGINAL: Jente_1988

Kjempe fine bilder [:D] ser så morsomt ut å være på babysvømming [:)]

det er kjempe gøy! [:)]

Back
Topp