Bilder!

MammaLM

Elsker forumet
Jeg har en heil hau av bilder på mobilen som jeg har lyst å legge inn på pc-en, men så finner jeg ikke kabelen, har leita nå over ALT!!! [:'(]

Kan jeg få dem på pc-en på noen andre måter?.. [:-][&o]

Du kan overføre via bluetooth. Får kjøpt sånn bluetooth usb nøkkel om du ikke har det innebygd i pcn fra før[:)]
Eller så kan du sende bidlene på mail fra mobilen også[:)]

Har prøvd å sende via e-mail fra mobilen, men det gikk ikke!
Jeg vill liksom prøve å gjøre dette UTEN å kjøpe ny dingseboms.. Da kjøper jeg likeså greit usb kabel[:-] Hehe!
Vill snart ha ny mobil, så gidder ikke å begynne å kjøpe på ting til denne gammle! ..[8|]

Men det var en god idè, takk[;)]

ORIGINAL: MammaLM

Jeg vill liksom prøve å gjøre dette UTEN å kjøpe ny dingseboms.. Da kjøper jeg likeså greit usb kabel[:-] Hehe!
Vill snart ha ny mobil, så gidder ikke å begynne å kjøpe på ting til denne gammle! ..[8|]

Hvis du har lagra bildene på minnekortet, og kan bruke det gamle minnekortet i den nye mobilen du kjøper, så kan du overføre dem derfra også[:)] 

jeg kan ingenting om data jeg da.. men jeg har en minnekonto på fotoknuten.no og der bare sender jeg bildene mine på mms, så får jeg de på pc.. men tror det koster det samme som opratøren tar for mms på mobilen da, så er vel ikke så¨lurt om du skal ha mange bilder...

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

ORIGINAL: MammaLM

Hvis du har lagra bildene på minnekortet, og kan bruke det gamle minnekortet i den nye mobilen du kjøper, så kan du overføre dem derfra også[:)] 

Ok, så må bare vente da! [&:] Hehe
Hadde så lyst å få gjort ett eller annet nå, har prøvd lenge å leite etter kabel!
Har så lyst å vise frem go gutten! [;)] Hihi, og ikke minst NYE magebilder![;)]

Back
Topp