Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når jeg først er her skulle jeg så gjerne delt noen bilder av blubba mi, men hvordan får jeg lagt bilder med litt størrelse inn på avatar og i mld?
Får beskjed om at filen er for stor, forminsker i paint, men da blir de så bittesmå...[&:]
Prøv Photobucket. Logg deg inn (meld deg inn først - gratis).
Trykk der det står "bla gjennom" og last opp ønsket bilde. Like over står det image size (options). Her inne velger du ønsket størrelse.. Gjør gjerne dette før du laster opp bildet.
Trykk så på "upload"...
Etter ikke lenge får du opp bildet ditt. Under bildet får du valget mellom 4 forskjellige koder. Du skal bruke den nederste - IMG Code.
Kopier koden og lim den direkte inn i innlegget ditt her på BV.
Det står IMG først og bakerst i koden. Endre disse fra store til små bokstaver. Ingenting annet skal fjernes.
Hei
Gå inn på imageshack.us, finn bildet(bla i gjennom), trykk host it, kommer ny side opp, kopier den nederste linjen, gå inn på meldingen og trykk , ta bort http og lim inn....bildet kommer i svar meldingen og du kan også skrive det du vil...