Bilder

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Får dere tatt mye bilder? Hva gjør dere med dem

Kan gå mange dager imellom. Å se gjennom er et ork

Tar en del bilder av lillemann, men merker det blir færre og færre. I starten tok jeg mange bilder hver dag. Har dem foreløpig bare på mobilen (og Dropbox som sikkerhetskopi). Tenker å fremkalle etterhvert, kjøpe et album og sette dem inn der.
Skulle ønske jeg var bedre på å ta bilder av lillemann sammen med oss og besteforeldre. Men jeg er generelt sett veldig dårlig på sånt [emoji58]

Tar bilder hele tiden:) printer noen ut med en gang:) setter inn i babyjournalen hennes:)
Fått en sånn fin mobil printer til jul, så her printes det ut enkelt bilder hele tiden:)
Gitt vekk bilder til besteforeldre og:)

Har kjøpt album, og skal fremkalle og lime inn. Er sånn med papirsider så jeg kan pynte med klistremerker og tekst og sånn :) holder på med storesøster sitt nå :)

Tar bilder hele tiden:) printer noen ut med en gang:) setter inn i babyjournalen hennes:)
Fått en sånn fin mobil printer til jul, så her printes det ut enkelt bilder hele tiden:)
Gitt vekk bilder til besteforeldre og:)

Hørtes helt genialt ut! Syntes virkelig det er et ork å fremkalle bilder (gjør det jo ca. en gang i året, så blir litt jobb å plukke ut:p)

Tar masse med mobilen, men ikke tatt frem kameraet engang [emoji14]

Tar så og si noen hver dag [emoji846] Lagrer de i en bildeapp og fremkaller iblandt [emoji4]

Prøver å få tatt noen i løpet av uka. Tidligere tok jeg flere om dagen[emoji28] vet det kommer til å bli færre og og færre fremover. De to eldste blir det nesten ikke tatt bilder av lenger, så lenge det ikke skjer noe spesielt.

De blir lagret på pc'en, og sikkerhetskopiert. Planen er å få fremkalt de og satt de i et album. Men det vil nok ta sin tid [emoji23] fremkalte noen bilder for noen måneder siden og da hadde jeg ikke fremkalt noen siden eldste var 3år, og han er nå 9,5[emoji23]

Tar litt bilder når det passer, men han e litt htg- han liker ikke at æ tar frem mobilen og hver gang æ vil ta bilde når han smiler så slutter han å smile [emoji14] Æ synes der bare e bra han ikke like mobilen;)

Tar en del ja.Både med mobil og med kamera,ser ut som hun liker å bli tatt bilde av , hun poserer som bare det .:)

Prata faktisk idag om det at vi må få bildene på papir, dem forsvinn jo bare på pc.. Så koselig å faktisk blad i fotoalbum [emoji178]

Syntes det tar så mye tid å finne hva som kan fremkalles.

Jo det e sant,men no har æ ikke så mange andre hobbya å holde på med i permisjonen, så kanskje det blir mitt "kall" [emoji14]
Kanskje :p her er det litt stress. Når man først har levert storebror i barnehagen så vil man slappe av når hun sover :p slapper ikke av med bildene, blir rastløs

Kanskje [emoji14] her er det litt stress. Når man først har levert storebror i barnehagen så vil man slappe av når hun sover [emoji14] slapper ikke av med bildene, blir rastløs
Det skjønner, litt mer å gjøre med to enn med en :) Men så har æ ikke begynt på bildene enda, så vi får nu se ka æ faktisk får gjort

Det skjønner, litt mer å gjøre med to enn med en :) Men så har æ ikke begynt på bildene enda, så vi får nu se ka æ faktisk får gjort
Jeg begynte ble lei første gangen. Brukte noen timer og det er ikke alle bildene

Jeg begynte ble lei første gangen. Brukte noen timer og det er ikke alle bildene
Trur det e lurt å bynne tidlig,har jo ikke rukket å ta Såååååå mange bilder på 2,5 måned,men venter æ til han e året så blir det nok verre [emoji14]

Back
Topp