Bilder

Jeg kommer ikke til å legge ut magebilde her, kanskje på skjult.. føler meg feit :(

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg kommer ikke til å legge ut magebilde her, kanskje på skjult.. føler meg feit :(

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Hehe samme her ! Kommer ikke noe magebilder herfra med det første :p men etterhvert når det blir skikkelig mage så kan jeg heller legge ut men da blir det på den skjulte gruppen

Jeg tar bare ikke med ansikt på bilde. Men hvis fler ønsker magebildetråd der inne går det jo an å lage en topptråd der inne :)

Kan vi lage en magebildetråd på skjult forum??

Termin 9. februar med første frøet:)

Hvorfor ikke? :) er jo bare å lage en tråd det eller ? :p
Ja men hvis jeg bare lager en vanlig tråd så vil den forsvinne etterhvert:p hadde jo vært kjekt å hatt den lett tilgjengelig nå som magene vår begynner å vokse:p

Termin 09.februar med første frøet:)

spør moderator om hun kan lage en "våre viktigste tråder" på skjult..

Ja men hvis jeg bare lager en vanlig tråd så vil den forsvinne etterhvert:p hadde jo vært kjekt å hatt den lett tilgjengelig nå som magene vår begynner å vokse:p

Du kan jo lage en og sende pm til moderator om å feste den øverst? :) trivelig med en tråd innpå der og

spør moderator om hun kan lage en "våre viktigste tråder" på skjult..

Hørte jeg navnet mitt? :p

Om dere oppretter en magebildetråd inne på skjult skal jeg legge den på topp :)
Send meg en pm med linken (om jeg ikke rekker å finne den selv) :)

Back
Topp